اطلاعیه

🔴 نصب کفپوش استاندارد هندبال Gerflor در تالار هندبال فدراسیون پس از سال‌ها 🔴

کد مطلب: 3493

معرفی داوران و ناظران فنی مرحله نهایی لیگ برتر هندبال ساحلی

آقایان داوری

سه شنبه, 06 شهریور 1403 10:14

داوران و ناظران فنی مرحله نهایی لیگ برتر هندبال ساحلی معرفی شدند.

معرفی داوران و ناظران فنی مرحله نهایی لیگ برتر هندبال ساحلی بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، کمیته داوران و مسابقات این فدراسیون اسامی داوران، ناظران فنی، سرپرست فنی و نماینده فدراسیون در مرحله نهایی نخستین دوره لیگ برتر هندبال ساحلی را اعلام کردند که به این شرح است:

نماینده فدراسیون: مصطفی باباملکی

سرپرست فنی: سیف الله حیدر پور

ناظر داوری: اردشیر مستاجران - بهنام جمشیدی - منصور برقی

داوران: محمد امین پولادی - رضا شنبدی/ بهمن خدابنده - حسن عرب/ محمد علی قاسمی - مهدی قالب تراش/ جواد کیانی - سلیمان پایدار

لازم به ذکر این مرحله نهایی اولین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال ساحلی باشگاه‌های کشور از 7 شهریور در اصفهان آغاز می‌شود و تا 11 شهریور ادامه دارد. 

چهار تیم شهرداری بندر انزلی، مازندران، ستارگان و نیروی زمینی شهرری از منطقه شمال و چهار تیم هتلداری فرزاد کیش، کالنگ بندرعباس، آراتایل اصفهان و شهید شعبانی فجر کنگان از منطقه جنوب به دور نهایی راه یافته‌اند و در این مرحله در دو گروه 4 تیمی با یکدیگر رقابت‌ می‌کنند. 

بر این اساس در گروه «الف» دور نهایی تیم‌های گروه گردشگری و هتلداری فرزاد کیش، مازندران، آراتایل اصفهان و نیروی زمینی شهرری و در گروه «ب» شهرداری بندر انزلی، کالنگ هرمزگان، ستارگان و شهید شعبانی فجر کنگان همگروه هستند. 

با احتساب امتیازات در دور نهایی چهار تیم در این مرحله برای رده‌های چهارم تا هشتم دیدار می‌کنند و چهار تیم نیز به مرحله نیمه‌نهایی راه می‌یابند.

لازم به ذکر است امتیازات مرحله مقدماتی در مرحله نهایی نیز محاسبه و تیم‌هایی که در محله مقدماتی با یکدیگر بازی کرده‌اند در مرحله نهایی با هم بازی نمی‌کنند.


اخبار مرتبط