اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3153

معرفی داوران و ناظران دیدارهای فینال و رده‌بندی لیگ یک هندبال مردان

آقایان داوری

دوشنبه, 30 بهمن 1402 12:51

داوران و ناظران دیدارهای فینال و رده‌بندی و همچنین سومین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ یک هندبال مردان معرفی شدند.

معرفی داوران و ناظران دیدارهای فینال و رده‌بندی لیگ یک هندبال مردان بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، کمیته مسابقات و داوران این فدراسیون داوران، ناظران و نمایندگان فدراسیون در سه بازی فینال، رده‌بندی و بازی سوم نیمه نهایی لیگ یک هندبال مردان باشگاه‌های کشور را معرفی کرد. 

قضاوت بازی فینال لیگ یک هندبال برعهده مهدی یاری و آرش عزیزی است. محسن کرباسچی کار نظارت بر این دیدار را بر عهده دارد و سید حسن حسینی نیز نماینده فدراسیون در این بازی است. این بازی روز سه‌شنبه، اول اسفند و از ساعت 16 در سالن فدراسیون هندبال برگزار می‌شود. 

همچنین کوبل داوری حسن جلیلی - شهاب شریعت دیدار رده‌بندی را سوت می‌زنند. سید مهدی ترابی نماینده فدراسیون و اکبر خاکپور ناظر فنی این دیدار هستند. 

براین اساس دیدار سوم مرحله نیمه نهایی بین تیم‌های آلومینیوم رسالت مهدی اراک و شهید چمران لارستان را کوبل داوری مهدی توکلی – سعید ولدخانیان قضاوت می‌کنند. ناظر فنی این دیدار محسن کرباسچی و سیف الله حیدرپور نماینده فدراسیون هستند. این بازی امروز، 30 بهمن، و از ساعت 16 برگزار می‌شود.


کمیته داوران

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط