اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2302
در اختتامیه لیگ برتر

معاون وزیر ورزش از برگزاری منظم لیگ برتر هندبال بانوان تقدیر کرد

مسابقات

شنبه, 23 اردیبهشت 1402 18:04

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد ورزش بانوان کشور در رشته‌های دیگر با حضور قوی‌تر باشگاه و بخش خصوصی مانند هندبال بدرخشد.

معاون وزیر ورزش از برگزاری منظم لیگ برتر هندبال بانوان تقدیر کرد بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مریم کاظمی‌پور، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه لیگ برتر هندبال بانوان با تقدیر از برگزاری منظم این لیگ گفت: به همه ورزشکران، مربیان و تمام مدیرانی که در برگزاری لیگ کاملا موفق هندبال بانوان فصل 1402-1401 نقش داشتند، «خداقوت و خسته نباشید» می‌گویم. 

وی افزود: سال گذشته من بازی پایانی لیگ را دیدم و امسال هم شاهد بازی فینال بودم و باید بگویم واقعا می‌شود تغییر بسزایی چه از نظر کیفی و چه از نظر دانش فنی در هندبال حس کرد که قابل دفاع هم است.

کاظمی‌پور افزود: امیدوارم لایق باشم به عنوان خدمتگزار در معاونت توسعه ورزش بانوان چیزی که حق هندبال بانوان کشور است، ادا کنم و شما شایستگی‌های خود را بیش از پیش در عرصه‌های بین‌المللی به ملت تقدیم کنید که باعث پیشرفت و شادی می‌شود.

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: از تمام مدیران عاملی که در رونق و گرمی لیگ بانوان هندبال زحمت کشیدند و سعه صدر به خرج دادند و نتایج زحمات خود را به واسطه شایستگی‌های دختران ما می‌بینند، تشکر می‌کنم و امیدوارم ورزش بانوان کشور در رشته‌های دیگر با حضور قوی‌تر باشگاه و بخش خصوصی مانند هندبال بدرخشد. 


لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط