اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2296
مربی تیم شهید شاملی کازرون:

مصمم هستیم در بازی دوم پرقدرت ظاهر شویم

مسابقات گفت‌و‌گو

پنجشنبه, 21 اردیبهشت 1402 17:47

مربی تیم شهید شاملی کازرون می گوید تیمش مصمم است در بازی دوم فینال لیگ برتر هندبال پرقدرت تر از دیدار امروز به میدان بازگردد.

مصمم هستیم در بازی دوم پرقدرت ظاهر شویم بزرگنمایی

آزاده مزرعه‌کار، مربی تیم شهید شاملی کازرون پس از شکست مقابل تیم سنگ آهن بافق یزد در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال گفت: تیم در نیمه نخست عالی بود طوری که پایاپای حریف پیش می‌آمدیم و  بچه‌ها خیلی خوب کار کردند.

وی با انتقاد از داوری این دیدار نیز ادامه داد: متاسفانه داوری چند سوت اشتباه داشت و بچه‌ها از این قضیه عصبانی شدند و باعث شد بازی از دستشان خارج شود هر چند که اشتباهات فردی هم داشتیم. 

مزرعه‌کار در پایان در خصوص بازی دوم فینال لیگ برتر هم گفت: بچه‌ها باید این اشتباهات فردی را جبران کنند و مصمم هستند در بازی دوم با قدرت بیشتری به زمین مسابقه بازگردند.


لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط