اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2600
دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان؛

مصطفی غلامی: ایران نشان داد سرمایه‌گذاری خوبی روی رده‌های پایه انجام شده/ مسابقات جهانی تجربه ای بزرگ برای هندبال ایران بود

گفت‌و‌گو

چهارشنبه, 18 مرداد 1402 13:42

پیشکسوت و کارشناس هندبال حضور در دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان را تجربه‌ای بزرگ دانست که با رفع اشتباهات آن می توان با دست پر به مسابقات آینده قدم گذاشت.

مصطفی غلامی: ایران نشان داد سرمایه‌گذاری خوبی روی رده‌های پایه انجام شده/ مسابقات جهانی تجربه ای بزرگ برای هندبال ایران بود بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مصطفی غلامی پیشکسوت و کارشناس هندبال درباره عملکرد تیم ملی هندبال نوجوانان در دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان گفت: باید از علیرضا پاکدل و تیمش که از تیم ملی نوجوانان حمایت و پشتیبانی کردند تشکر ویژه‌ای داشته باشیم. 

وی افزود: خوشحالم که تیم ملی نوجوانان با نقره آسیا روانه مسابقات جهانی آن هم پس از 13 سال غیبت شد و در همین حضور توانست برای نخستین بار به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. 

غلامی ادامه داد: ایران در این دوره نشان داد سرمایه‌گذاری خوبی روی رده‌های پایه انجام داده و این تیم آینده تیم ملی هندبال بزرگسالان را می‌سازد.

این کارشناس هندبال خاطرنشان کرد: توقف تیم ملی سوئد برابر ایران که یکی از تیم‌های مطرح در هندبال در تمام رده‌هاست، شاهکار بزرگی بود که باید بیشتر به آن پرداخته شود. در بازی با عربستان نیز اگر اشتباهات تعدادی از بازیکنان نبود می توانستیم این دیدار را ببریم و به دور بعدی صعود کنیم اما همین حضور هم تجربیات بسیاری برای هندبال ایران داشت. 

وی در پایان گفت: اگر از تجربیات این دوره استفاده و اشتباهات نیز بطور دقیق کارشناسی و برطرف شود، می‌توان با دست پر در مسابقات آینده حضور یابیم. 



تیم ملی هندبال نوجوانان پسر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط