اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2589
دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان؛

مصاف نوجوانان ایران با ژرمن ها در بازی دوم مرحله یک هشتم نهایی/ یک قدم تا صعود

تیم‌های ملی

دوشنبه, 16 مرداد 1402 23:03

تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در مرحله یک هشتم نهایی قهرمانی جهان به مصاف آلمان می‌رود.

مصاف نوجوانان ایران با ژرمن ها در بازی دوم مرحله یک هشتم نهایی/ یک قدم تا صعود بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان فردا، سه‌شنبه 17 مرداد، با آلمان دیدار می‌کند.

آلمان که در گروه G  مسابقات قهرمانی جهان با آرژانیتن، آمریکا و عربستان همگروه بود توانست با سه پیروزی با نتایج 16-27 برابر آرژانتین، 15-46 مقابل آمریکا و 26-37 در برابر عربستان به پیروزی برسد تا با 6 امتیاز کامل راهی مرحله یک هشتم شود.

آلمان تاکنون هفت دوره در مسابقات جهانی حضور داشته و دستاورد این حضور نقره مسابقات 2019 مقدونیه، برنز مسابقات 2013 مجارستان، دو عنوان هفتمی در مسابقات 2009 تونس و 2011 آرژانتین، یک عنوان نهمی در مسابقات 2017 گرجستان و عنوان هفدهمی در مسابقات  2015 روسیه است.

آلمان در مرحله یک هشتم با تیم ملی هندبال ایران، جزایر فارو و عربستان همگروه است و امشب نتیجه نخستین بازی خود در این مرحله را با نتیجه ۲۸-۳۰ برابر جزایر فارو واگذار کرد.

تیم ملی هندبال نوجوانان ایران نیز نتیجه نخستین دیدار خود در مرحله یک هشتم نهایی را به عربستان واگذار کرد و تا پایان بازی های امروز، ایران، عربستان، جزایر فارو و آلمان چهار تیم دو امتیازی هستند که صعود دو‌ تیم از این گروه در بازی های فردا مشخص خواهد شد.

دیدار تیم ملی هندبال کشورمان با آلمان راس ساعت 20:30 سه‌شنبه 17 مرداد آغاز می‌شود.

تیم ملی هندبال نوجوانان پسر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط