اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2946
بیست و ششمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان در دانمارک؛

مصاف ملی پوشان هندبال ایران در آخرین گام رقابت های جهانی دانمارک با گرینلند

بانوان

چهارشنبه, 22 آذر 1402 11:24

تیم ملی هندبال بانوان ایران در آخرین مسابقه خود در جام بیست و ششم به مصاف گرینلند می‌رود.

مصاف ملی پوشان هندبال ایران در آخرین گام رقابت های جهانی دانمارک با گرینلند بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، بانوان هندبالیست‌ کشورمان آخرین دیدار خود در بیست و ششمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان را مقابل گرینلند برگزار می‌کنند. 

گرینلند کشوری جزیرهای در آمریکای شمالی است که بخشی از قلمروی پادشاهی دانمارک است. گرینلند در آب‌های اقیانوس منجمد شمالی واقع شده و محل زندگی حدود ۵۶ هزار نفر است. همچنین این کشور به‌عنوان کم‌تراکم‌ترین منطقه جهان از لحاظ جمعیتی شناخته می‌شود.

گرینلند در بیست و ششمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان در گروه C با تیم‌های ‌نروژ، اتریش و کره جنوبی همگروه بود که هر سه دیدار خود را واگذار کرد. 

گرینلند در این مرحله 23-43 مقابل اتریش، 16-27 برابر کره جنوبی و  11-43 در دیدار با نروژ شکست خورد و راهی گروه اول پرزیدنت کاپ شد. 

این کشور در این مرحله با ایسلند، پاراگوئه و چین همگروه بود که مقابل ایسلند با نتیجه 14-37، 19-21 برابر پاراگوئه و 24-32 مقابل چین شکست را پذیرا شد. 

گرینلند پیش از مسابقات دانمارک تنها در پانزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جهان در ایتالیا در سال 2001 شرکت کرد که در این جام رده بیست و چهارم را به دست آورد. 

دیدار ایران – گرینلند امروز، چهارشنبه، 22 آذر، از ساعت 15:30 به وقت کشورمان برگزار می‌شود.


تیم ملی هندبال بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط