اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2169

مصاف حساس هندبال ساحلی ایران با فیلیپین / جدال مهم برای رسیدن به نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا

ساحلی

دوشنبه, 22 اسفند 1401 12:12

تیم ملی هندبال ساحلی ایران به مصاف فیلیپین می‌رود.

مصاف حساس هندبال ساحلی ایران با فیلیپین / جدال مهم برای رسیدن به نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال ساحلی ایران در سومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف تیم ملی فیلیپین می‌رود.

ملی‌پوشان هندبال ساحلی ایران با پیروزی در این دیدار می‌توانند صعود خود را به مرحله نیمه‌‌نهایی قهرمانی آسیا قطعی کنند.

تیم ملی هندبال ساحلی فیلیپین تا پیش از این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا دو بار در این رویداد حضور یافته و بهترین عنوان این تیم کسب مقام پنجم آسیاست.

فیلیپین‌ در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا 2023 مقابل قطر تن به شکست داد، اما در دومین دیدار خود مقابل کره‌جنوبی 2 بر صفر پیروز شد.

شاگردان قشقایی‌راد که جوان‌ترین تیم این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا را با میانگین سنی 18 و 6 دهم تشکیل می‌دهند در دیدار مهم مقابل فیلیپین این شانس را دارند تا با کسب برد جواز حضور در نیمه‌نهایی را بدست بیاورند. پیش از این قطر با کسب سه پیروزی حضور خود را در مرحله نیمه‌نهایی قطعی نموده است.


آراد حسینی، محمد مهدی حیدریان، حامد شمس، علی پیرزاده اهوازی، مصطفی انتشاری، علی سعیدی، علی حیدریان، حسین حیدریان، علیرضا علیپور و سروش قاسمی با هدایت مهدی قشقایی‌راد ترکیب تیم ملی هندبال ساحلی ایران را در رقابت‌های قهرمانی آسیا تشکیل می‌دهند.

ملی‌پوشان هندبال ساحلی ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی روز ۲۴ اسفندماه از ساعت ۱۲ ظهر به وقت ایران به مصاف قطر پرافتخارترین تیم هندبال ساحلی آسیا خواهند رفت.

پس از پایان مرحله گروهی رقابت‌ها تیم اول گروه A با تیم دوم گروه B و تیم دوم گروه A با تیم اول گروه B در مرحله نیمه‌نهایی دیدار خواهند کرد تا تکلیف تیم‌های حاضر در فینال و رده‌بندی مشخص شود.

همچنین تیم سوم گروه A با تیم چهارم گروه B دیدار می‌کند و تیم چهارم گروه A به مصاف تیم سوم گروه B می‌رود تا رده‌بندی جایگاه‌های پنجم تا هشتم مشخص شود.
تیم‌های پنجم دو گروه نیز برای تعیین جایگاه‌های نهم و دهم به مصاف یکدیگر می‌روند.

دیدار فینال و رده بندی رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا روز ۲۸ اسفندماه برگزار خواهد شد.

گروه بندی مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا به شرح زیر است:
گروه A: ایران – قطر – فیلیپین – کره‌جنوبی – عربستان سعودی
گروه B: اندونزی – ویتنام – عمان – هنگ‌گنگ – کویت – چین

نهمین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا تا ۱۹ مارس (۲۸ اسفند) به میزبانی بالی اندونزی برگزار می‌شود.

تیم ملی هندبال ساحلی ایران در دوره قبلی این مسابقات که به میزبانی ایران برگزار شد عنوان قهرمانی را بدست آورده بود.

اخبار مرتبط