اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2670

مرتجی: هنوز به هماهنگی لازم نرسیدیم/ تعطیلی لیگ فرصتی مناسب برای بازسازی تیمم هست

آقایان گفت‌و‌گو

شنبه, 18 شهریور 1402 19:43

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان تعطیلی دو ماه لیگ را فرصت مناسبی برای بازسازی تیمش دانست.

مرتجی: هنوز به هماهنگی لازم نرسیدیم/ تعطیلی لیگ  فرصتی مناسب برای بازسازی تیمم هست بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، شهداد مرتجی سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پس از پیروزی برابر آلومینیوم اراک در رقابت‌های لیگ برتر هندبال گفت: در بازی امروز و درنیمه اول برخی ناهماهنگی ها اجازه نداد در زمین خوب کار کنیم و البته آلومینیوم هم خوب بازی کرد.

وی افزود: در نیمه دوم با تغییر آرایش و کار روی فاز روانی، بازیکنانم توانستند در همان دقایق اولیه نیمه دوم اختلاف خوبی ایجاد کنند و بازی را در دست بگیرند.

مرتجی ادامه داد: دو ماه تعطیلی لیگ این فرصت را به ما می دهد که هم روی آمادگی بدنی بچه ها کار کنیم و هم روی ناهماهنگی ها. امیدوارم برای هفته سوم لیگ نشانه ای از همان سپاهان همیشگی را در زمین ببینیم.

گفتنی است فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در رقابت های هفته دوم لیگ برتر توانست با نتیجه ۲۱-۲۷ آلومینیوم اراک را با شکست بدرقه کند.

لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط