اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 938

مرتجی: روی نقاط ضعف و برگشت به دفاع کار کرده بودیم/ در ضد حمله‌ها اختلاف امتیاز گرفتیم

گفت‌و‌گو

یکشنبه, 01 اسفند 1400 19:44

سرمربی تیم سپاهان نوین می‌گویدتیمش سعی کرده با سرعت دادن به بازی و فشاری که بازیکنان می آورند، برتری مقابل رعد را حفظ کند.

مرتجی: روی نقاط ضعف و برگشت به دفاع کار کرده بودیم/ در ضد حمله‌ها اختلاف امتیاز گرفتیم بزرگنمایی

شهداد مرتجی سرمربی تیم سپاهان نوین پس از پیروزی مقابل رعد پدافند آمل در لیگ برتر هندبال در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال گفت: با توجه به اینکه آمل در بازی قبل خود مقابل طبس برنده شده بود، از روحیه کافی برای این بازی برخوردار بود. 


وی افزود: روز گذشته با بازیکنان صحبت کرده بودیم و روی نقاط ضعف و برگشت به دفاع کار و سعی کردیم با سرعت دادن به بازی و فشاری که بازیکنان آوردند، برتری را حفظ کنیم.


مرتجی ادامه داد: همچنین در ضد حمله‌ها توانستیم به اختلاف امتیاز خوبی دست پیدا کنیم تا در ۱۵ دقیقه پایانی از بازیکنان جوان تر بهره ببریم.


حاج مرادی: از توپ‌های برگشتی به درستی استفاده کردیم

احمد حاج مرادی بازیکن سپاهان نوین نیز پی از این دیدار گفت: با توجه به آنالیزی که از تیم مقابل داشتیم توانستیم توپ‌های کمتری لو بدهیم و از توپ‌های برگشتی به درستی استفاده کنیم.


وی افزود: ولی تیم آمل در دور رفت خیلی خوب در مقابل ما بازی کرد و امتیاز مهمی را گرفت و ما برای اینکه در پلی آف باشیم توانستیم دست پر از این بازی بیرون بیاییم.


لازم به ذکر است سپاهان نوین با نتیجه 31 بر 20 رعد پدافند آمل را در رقابت‌های لیگ برتر شکست داد. 


لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط