اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 738

مربی دروازه‌بانان تیم ملی هندبال: دو دیدار دوستانه بسیار عالی داشتیم/ با توجه به استراتژی بهترین گزینه درون دروازه قرار می‌گیرد

گفت‌و‌گو

یکشنبه, 19 دی 1400 14:01

مربی دروازه‌بانان تیم ملی هندبال می‌گوید با توجه با استراتژی تیم ملی و شناخت حریف در مسابقات آسیایی بهترین دروازه‌بان برای هر بازی درون دروازه قرار خواهد گرفت.

مربی دروازه‌بانان تیم ملی هندبال: دو دیدار دوستانه بسیار عالی داشتیم/ با توجه به استراتژی بهترین گزینه درون دروازه قرار می‌گیرد بزرگنمایی

فرید علیمرادی مربی دروازه‌بانان تیم ملی هندبال ایران در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال اظهار کرد: پس از اینکه تمرینات خوبی را در اردوها داشتیم نیاز بود خود را در بازی‌های تدارکاتی بسنجیم، بنابراین دو بازی با عراق و عمان در تهران داشتیم و سپس بعد از لغو تورنمنت رومانی به اسپانیا رفتیم و دو بازی دوستانه عالی برگزار کردیم.


وی با بیان اینکه اسپانیا و لهستان از تیم‌های صاحب سبک در دنیای هندبال هستند، افزود: بازیکنان در بازی با اسپانیا به مرور بهتر شدند و هر چه از بازی می‌گذشت خود را با روند و شرایط بازی وفق می‌دادند. بازیکنان در بازی با لهستان عملکرد بسیار خوبی داشتند و در اکثر دقایق این مسابقه پا به پای حریف پیش رفتیم.


علیمرادی درخصوص عملکرد دروازه‌بانان تیم ملی در این دو مسابقه هم گفت: دروازه‌بانان تیم در هر دو بازی عملکرد خوبی داشتند و هر چه از زمان بازی می‌گذشت شرایط بهتری پیدا می‌کردند، البته نقاط ضعفی هم داریم که تا آغاز زمان مسابقات آسیایی آنها را رفع می‌کنیم.


مربی دروازه‌بانان تیم ملی هندبال در پایان گفت: سعی کردیم در تورنمنت اسپانیا از سه دروازه‌بان خود استفاده و شرایط آنها را در حالت‌های متفاوت بسنجیم و با توجه با استراتژی تیم ملی و شناخت حریف در مسابقات هندبال قهرمانی آسیایی بهترین دروازه‌بان را برای هر بازی درون دروازه قرار دهیم. امیدوارم تا آن زمان دروازه‌بانان را در شرایط ایده‌آل قرار دهیم.

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط