اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1247

مربی تیم هندبال سپاهان: تمام تلاش ما رسیدن به پیروزی بود

مسابقات

چهارشنبه, 24 فروردین 1401 22:25

مربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان می‌گوید بازیکنان ما در ابتدا بازی را دست کم گرفتند اما در ادامه روند بهتری پیدا کردند.

مربی تیم هندبال سپاهان: تمام تلاش ما رسیدن به پیروزی بود بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مهدی قشقایی‌راد مربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی مقابل ستارگان دشتستان گفت: معمولاً در بازی‌های بعد از دربی اصفهان، بازیکنان بازی‌ها را جدی نمی‌گیرند. همه تلاش ما بر این بود که بازیکنان بازی را جدی بگیرند و به پیروزی برسیم.


قشقایی‌راد در خصوص تیم ستارگان دشتستان افزود: دشتستان تیمی است که با توجه به بضاعت تیمی، بازی بسیار خوبی را با وجود بازیکنان جوان به نمایش گذاشتند.


مربی تیم فولاد مبارکه سپاهان افزود: در ابتدای دیدار، بازیکنان ما بازی را دست کم گرفتند و این منجر به اختلاف کم در امتیازات شد که با استراحت دادن با بازیکنان و استاده از بازیکنان جوان توانستیم به اختلاف امتیازی برسیم و فرصتی را جهت کسب تجربه بازیکنان جوان‌ترمان ایجاد کنیم و توانستیم سکان بازی را دست بگیریم. در چنین بازی‌هایی بین تیم‌های بالا و پایین جدول، معمولاً کسب تجربه برای تیم پایینتر و کاهش انگیزه برای تیم‌های بالاتر وجود دارد.


وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر چه سه تن از بازیکنان ما دچار مصدومیت بودند، اما بازیکنان دیگر به خوبی توانستند در این بازی حاضر شوند.

لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط