اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2062

مربی تیم هندبال بانوان سپاهان: لیگ پویایی در این دوره داریم / رویارویی با بازیکنان و تیم‌های ملی قدرتمند سطح بازی‌های بانوان ایران را تغییر ‌می‌دهد

بانوان

دوشنبه, 24 بهمن 1401 10:41

مربی تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در خصوص رقابت‌های نیم فصل اول لیگ برتر بانوان می‌گوید: امسال لیگ پویایی داریم و باوجود اینکه برخی تیم‌ها بازیکنان رده سنی زیر 21 سال دارند، اما بسیار توانمند ظاهر شدند.

مربی تیم هندبال بانوان سپاهان: لیگ پویایی در این دوره داریم / رویارویی با بازیکنان و تیم‌های ملی قدرتمند سطح بازی‌های بانوان ایران را تغییر ‌می‌دهد بزرگنمایی

اعظم قینانی مربی تیم هندبال بانوان سپاهان اصفهان در گفت‌گو با روابط عمومی فدارسیون هندبال در خصوص رقابت‌های نیم فصل اول لیگ برتر بانوان اظهار کرد: در دور رفت مسابقات امتیاز دو بازی را که می‌توانستیم برنده باشیم از دست دادیم، اما یک فرصت طلایی پیش آمد تا بتوانیم چشم‌اندازی به قهرمانی در دور برگشت داشته باشیم، البته همه تیم‌ها تلاش خود را می‌کنند و بازیکنان خوبی جذب کرده‌اند.
 
وی افزود: امسال لیگ پویایی داریم و با وجود اینکه برخی تیم‌ها بازیکنانی در رده سنی زیر 21 سال دارند، اما بسیار توانمند ظاهر شد‌ه‌اند. تیم‌هایی از جمله غدیر ملایر، شهید چمران لارستان و شیشه قزوین تیم‌های جوان و آینده‌داری هستند.
 
مربی تیم هندبال بانوان سپاهان اصفهان عنوان کرد: تیم سپاهان هم می‌تواند دستاوردی بهتر از این داشته باشد و مطمئن هستم که در دور برگشت شرایط بهتری خواهیم داشت.
 
قینانی در رابطه با وضعیت کیفی این دوره لیگ برتر نسبت به دوره پیشین اظهار کرد: لیگ سال گذشته و امسال در یک سمت و سو حرکت می‌کنند و تفاوت فاحشی در بعضی روندها نداریم، اما با حضور برخی از مربیان در تیم‌ها از جمله تیم‌های سپاهان، سنگ آهن بافق و شهید شاملی، تغییرات عمده‌ای را در روش بازی شاهد بودیم. زمان می‌برد تا نتیجه این روند و تغییراتی که در سیستم‌های حمله، دفاع و روش بازی وجود دارد، دیده شود. نیاز به فرصت داریم تا بازیکنان از روش قبلی جدا شوند و به روش جدید روی بیاورند.
 
او ادامه داد: تیم‌های دیگر هم واقعا عملکرد خوبی داشتند. با حضور تیم ملی کشورمان در رقابت‌های آسیایی و جهانی، سطح و نوع بازی‌ها تغییر کرده و تیم‌ها از حالت محدود پاس‌کاری در حمله یا دفاع‌های بسته به دفاع‌های باز و سیستم‌های جدید روی آورده‌اند و شرایط بهتر شده است.
 
قینانی در پایان با اشاره به تاثیر حضور تیم ملی بانوان ایران در بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان بر پیشرفت هندبال بانوان ایران تاکید کرد و گفت: هرچقدر که اعزام‌های تیم ملی بیشتر باشد، دستاوردهای بیشتری خواهیم داشت. حضور و رویارویی با بازیکنان و تیم‌های ملی قدرتمند، می‌تواند سطح بازی‌های ما را تغییر دهد. مطمئنا این موضوع باعث پیشرفت هندبال، حضور چشمگیر تماشاچیان و حامیان مالی بیشتر و حتی استعدادیابی گسترده‌تر خواهد شد.

لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط