اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2813
هندبال انتخابی المپیک پاریس؛

مربی تیم ملی هندبال: ۶ بازیکن جوان در انتخابی المپیک به ترکیبمان اضافه شدند/ با تیم های دوم تا چهارم هانگژو همگروه بودیم/ عملکرد بازیکنان رضایت بخش بود

آقایان گفت‌و‌گو

پنجشنبه, 04 آبان 1402 20:34

مربی تیم ملی هندبال کشورمان از عملکرد بازیکنان در مسابقات انتخابی المپیک پاریس ابراز رضایت کرد و گفت: برای مسابقات قهرمانی آسیا انتخابی جهان برنامه های بسیاری داریم.

مربی تیم ملی هندبال: ۶ بازیکن جوان در انتخابی المپیک به ترکیبمان اضافه شدند/ با تیم های دوم تا چهارم هانگژو همگروه بودیم/ عملکرد بازیکنان رضایت بخش بود بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، حمید صادقی شاه نشین مربی تیم ملی هندبال پس از کسب پیروزی برابر عربستان در انتخابی المپیک پاریس گفت: هر چند اشتباهاتی در این بازی داشتیم اما در کل بازی نبض مسابقه را در در دست بازیکنان ما بود و در نهایت هم این دیدار را بردیم.

وی افزود: ما در گروهی بودیم که تیم های دوم، سوم و چهارم بازی های آسیایی هانگژو در آن قرار داشتند اما با این حال خیلی بهتر از آن بازی ها روبروی این تیم ها بازی کردیم و اگر اشتباهات فردی بچه ها نبود حتی می توانستیم صعود کنیم‌.

صادقی ادامه داد: اضافه شدن ۶ بازیکن جوان به تیم‌ملی هم محاسن و هم معایبی داشت که هر دو تجربه می سازد. در هر صورت عملکرد بچه ها راضی کننده بود.

صادقی در پایان گفت: برای مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان برنامه هایی داریم اما آنچه که محرز است باید تلاش بیشتری داشته باشیم تا سهمیه جهانی را بگیریم و البته دور از دسترس هم نیست. امیدوارم همانطور که فدراسیون هندبال و آقای پاکدل از تیم‌ حمایت کردند، بتوانیم باز هم سهمیه رقابت‌های جهانی را به دست آوریم.

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط