اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 731

مربی تیم ملی هندبال جوانان دختران ایران: از لحظه لحظه فرصت باقی مانده استفاده خواهیم کرد/ هیچ نتیجه‌ای قابل پیش بینی نیست

مربی تیم ملی هندبال جوانان دختران ایران تاکید کرد باید از لحظه لحظه فرصت یک ماهه تا آغاز مسابقات قهرمانی هندبال قهرمانی آسیا برای افزایش سطح فنی و آمادگی بازیکنان استفاده کرد.

مربی تیم ملی هندبال جوانان دختران ایران: از لحظه لحظه فرصت باقی مانده استفاده خواهیم کرد/ هیچ نتیجه‌ای قابل پیش بینی نیست بزرگنمایی

مهسا معتمدی مربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال اظهار کرد: یک مرحله اردوی فشرده داشتیم که هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ آمادگی جسمانی روی بازیکنان کار کردیم، برخی از بازیکنان بسیار آماده بودند به‌خصوص بازیکنانی که در لیگ برتر بازی می‌کردند. در نهایت توانستیم اردوی موفقی را پشت سر بگذاریم و امیدوارم با همین روند خوب پیش برویم.


وی افزود: 28 نفر به این اردو دعوت شدند که از بین دعوت‌شدگان بهترین‌ها برای اردوی بعدی انتخاب خواهند شد. اردوی بعدی احتمالا بلافاصله پس از مسابقات لیگ برتر بانوان برگزار می‌شود.


معتمدی در خصوص حریفان ایران در مسابقات قهرمانی هندبال قهرمانی جوانان دختر آسیا نیز گفت: یکسری از رقیبان خود را که در مسابقات نوجوانان قهرمانی آسیا شرکت کرده بودند، آنالیز کرده و با دیدن فیلم مسابقات با سبک بازی آنها آشنا شده‌ایم. امیدوارم بتوانیم از این نکات برای کسب بهترین نتیجه ممکن استفاده کنیم.


وی درباره فرصت یک‌ماهه باقی‌مانده تا آغاز مسابقات قهرمانی هندبال قهرمانی جوانان دختر آسیا نیز خاطرنشان کرد: این مدت زمان فرصتی است که باید از لحظه لحظه آن استفاده کنیم تا بتوانیم تا آنجا که می‌شود سطح فنی و آمادگی بازیکنان را بالا ببریم.


مربی تیم ملی هندبال جوانان دختر درباره پیش بینی خود از نتایج تیم ملی در مسابقات قهرمانی هندبال قهرمانی جوانان دختر آسیا نیز اظهار کرد: هیچ نتیجه‌ای قابل پیش‌بینی نیست، اما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم و امیدواریم با بهترین نتایج سهمیه مسابقات جهانی را کسب کنیم.


وی در پایان درخصوص همکاری با غلامعلی اکبرآبادی مدیرفنی هندبال تیم ملی جوانان دختر نیز گفت: خیلی خوشحالم کنار آقای اکبرآبادی کار و از تجربیات وی استفاده می‌کنم. خود نیز شخصا هر چیزی در توان داشته باشم برای موفقیت تیم ملی به کار می‌گیرم.

 

لازم به ذکر است رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان دختر آسیا قرار است از ۲۴ بهمن تا اول اسفند با حضور ۶ تیم ایران، کره‌جنوبی، قزاقستان، هندوستان، ازبکستان و تایلند به میزبانی آلماتی قزاقستان برگزار ‌شود.


تیم ملی هندبال جوانان پسر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط