اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1033

مربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران: هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم/ برای موفقیت به قهرمانی آسیا آمده‌ایم

گفت‌و‌گو

دوشنبه, 16 اسفند 1400 14:03

مربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران می‌گوید ملی‌پوشان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا هیچ تیمی را دست کم‌ نمی‌گیرند و برای کسب بهترین عملکرد پا به این رویداد گذاشته‌اند.

مربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران: هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم/ برای موفقیت به قهرمانی آسیا آمده‌ایم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مهسا معتمدی مربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در خصوص شرایط تیم ملی پیش از نخستین دیدار مقابل قزاقستان در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا، اظهار کرد: چهار مرحله اردوی آمادگی را پشت سر گذاشتیم و بر روی تکنیک، تاکتیک و آمادگی جسمانی بازیکنان کار کردیم و در آخرین مرحله اردو نیز نقاط ضعف را شناسایی و برطرف و نقاط قوت را تقویت کردیم.


وی در ادامه افزود: خوشبختانه بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند و از نظر جسمانی نیز دچار مصدومیت نیستند. امیدوارم در نهایت بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.


مربی تیم هندبال جوانان کشورمان در خصوص رقبای ایران در این مسابقات گفت: هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم، چرا که می‌دانیم آنها هم برای پیروزی وارد میدان می‌شوند.‌ ما هم تلاش می‌کنیم تا با بهترین عملکرد، بتوانیم برابر رقبا نتایج خوبی را کسب کنیم‌.


معتمدی در پایان در خصوص اصلی‌ترین رقبای ایران در این دوره از مسابقات گفت: کره جنوبی که یکی از تیم‌های مدعی آسیا است که در آستانه مسابقات انصراف داد اما ازبکستان و قزاقستان جزو اصلی‌ترین رقبای ما هستند و همیشه در تمام رده‌های سنی حتی بزرگسالان جزو حریفان اصلی ما است. هند نیز نسبت به گذشته پیشرفت کرده و سطح هندبال این تیم بالاتر آمده و می‌تواند از رقبای ما باشد. باید در مقابل همه تیم‌ها پر قدرت حاضر شویم و هیچ تیمی را دست کم نگیریم تا نتیجه لازم را کسب نماییم. هیچ تیمی برای باخت نیامده و همه برای کسب دو امتیاز تلاش می‌کنند ما هم باید تمام انرژی خود را به کار ببریم تا از تک تک مسابقات نتیجه خوبی بگیریم.

تیم ملی هندبال جوانان دختر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط