اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1046

مربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران: نیمه دوم شرایط بهتری داشتیم / مصاف مقابل میزبان در بازی اول کار را دشوار کرد

بانوان تیم‌های ملی

سه شنبه, 17 اسفند 1400 19:48

مربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران می‌گوید ملی‌پوشان ایران در نیمه دوم عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشتند اما شرایط دیدار مقابل میزبان آن هم در مصاف اول کار را برای ایران دشوار کرد.

مربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران: نیمه دوم شرایط بهتری داشتیم / مصاف مقابل میزبان در بازی اول کار را دشوار کرد بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مهسا معتمدی مربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران پس از شکست ایران مقابل قزاقستان میزبان در چهارچوب رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار کرد: بازی اول ما در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا برابر قزاقستان، میزبان مسابقات بود. قزاقستان سال‌های سال است که همواره در رده‌های مختلف در مسابقات بین‌المللی شرکت کرده و تجربه بین‌المللی بسیار زیادی دارد. متاسفانه یکی از دلایل باخت ما این بود که  بچه‌های ما تجربه بین‌المللی کمی دارند و شاید بتوان گفت که ۸۰ تا ۹۰ درصد از بازیکنان ما اولین بار بود که در مسابقه بین‌المللی شرکت می‌کردند که این موضوع به ویژه در نیمه اول بر روی شرایط تیم ما تاثیرگذار بود و ما نتوانستیم آن چیزی که می‌خواهیم را در زمین اجرا کنیم.


وی در ادامه افزود: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی را مقابل قزاقستان داریم و این هم با شروع بازی کاملا مشهود بود، اما نیمه دوم بازیکان بسیار بیشتر خود را در زمین پیدا کردند و با جو سالن و تماشاگران آشنا شدند و توانستیم راحت‌تر در مقابل این تیم بازی کنیم و نبض بازی را در دست گرفتیم، اما متاسفانه به دلیل اختلافی که در نیمه اول ایجاد شده بود نتوانستیم نتیجه بازی را تغییر دهیم.


مربی تیم هندبال جوانان کشورمان در خصوص دیدار روز پنجشنبه برابر هندوستان، یادآوری کرد: رفته رفته شرایط بهتر خواهد شد و می‌توانیم در مقابل سایر تیم‌ها زیباتر بازی کنیم. امیدوارم بازیکنان از بازی بعدی روند رو به رشدی داشته باشند و بتوانیم نتیجه مطلوبی را به دست آوریم.



تیم ملی هندبال جوانان دختر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط