اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1062

مربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران: در نیمه دوم یک بازی منطقی را ارائه دادیم / به دنبال جهانی شدن هستیم

بانوان تیم‌های ملی

شنبه, 21 اسفند 1400 20:41

مربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران می‌گوید صحبت‌ها کادر فنی و ارائه یک بازی منطقی سبب شد تا مقابل تایلند به پیروزی دست پیدا کنیم.

مربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران: در نیمه دوم یک بازی منطقی را ارائه دادیم / به دنبال جهانی شدن هستیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مهسا معتمدی مربی تیم ملی هندبال بانوان ایران پس از پیروزی مقابل تایلند اظهار کرد: در نیمه اول بازی پایاپایی را شاهد بودیم و عدم دقت در زدن ضربات آخر سبب شد تا نیمه اول را با دو گل کمتر و بازنده به رختکن برویم.


وی افزود: در نیمه دوم با صحبت‌های کادر فنی یک بازی منطقی و محکم را به نمایش گذاشتیم و توانستیم نبض بازی را در دست بگیریم و برنامه‌های تاکتیکی خود را در زمین اجرا و در نهایت برنده این دیدار باشیم.


وی در مورد دیدار با ازبکستان نیز اظهار کرد: دیدار مقابل ازبکستان بسیار حائز اهمیت است و تمام تلاش ما پیروزی در این دیدار خواهد بود. برای انجام زیباترین بازی پا به میدان می‌گذاریم و می‌خواهیم هم بر روی سکو برویم و هم سهمیه مسابقات قهرمانی جهان را کسب کنیم.





تیم ملی هندبال جوانان دختر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط