اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1054

مربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران: بازی خوبی را مقابل هند انجام دادیم / در برابر هیچ حریفی از پیش برنده نیستیم

بانوان تیم‌های ملی

پنجشنبه, 19 اسفند 1400 17:47

مربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران می گوید هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت و در دیدار بعدی مقابل تایلند نیز کار دشواری در پیش داریم.

مربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران: بازی خوبی را مقابل هند انجام دادیم / در برابر هیچ حریفی از پیش برنده نیستیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، زهرا احمدی نیا مربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران پس از پیروزی مقابل تیم ملی هند اظهار کرد: عملکرد امروز ملی پوشان ایران مقابل هند بسیار زیبا و چشمگیر بود و ملی پوشان تا حدود زیادی توانستند توقعات کادر فنی را برآورده کنند و بر اساس تمهیداتی که سرمربی اندیشیده بود پیش رفتند و توانستند برد را از آن خود کنند.


وی افزود: در برابر هند بازی خوبی را انجام دادیم و به این دلیل که برنامه از پیش تعیین شده برای خودمان داشتیم و از روی این برنامه پیش رفتیم مقابل هند پیروز میدان بودیم.


مربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در مورد دیدار بعدی مقابل تایلند نیز گفت: تایلند هم تیم خوبی است و نباید فراموش کرد در هیچ دیداری از پیش برنده نیستیم. اگر بازیکنان مانند امروز در برابر تایلند به میدان بروند و بر اساس برنامه ریزی کادر فنی کار را پیش ببریم می توانیم پیروز از زمین خارج شویم.

تیم ملی هندبال جوانان دختر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط