اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 732

مربی تیم ملی هندبال: به انسجام خوبی رسیده‌ایم/ مقابل لهستان نمایش خوبی داشتیم

گفت‌و‌گو

شنبه, 18 دی 1400 15:01

مربی تیم ملی هندبال می‌گوید ملی‌پوشان از نظر تاکتیک و در فاز حمله به انسجام لازم رسیده‌اند.

مربی تیم ملی هندبال: به انسجام خوبی رسیده‌ایم/ مقابل لهستان نمایش خوبی داشتیم بزرگنمایی

مسعود ظهرابی مربی تیم ملی هندبال در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال در خصوص تورنمنت اسپانیا اظهار کرد: به دلیل پاره‌ای از مشکلات در بازی نخست بازیکنان نتوانستند اهدافی را که در زمین می‌خواستیم پیاده کنند اما با این حال بازی خوبی بود.

 

وی افزود: خوشبختانه در بازی با لهستان هماهنگی بیشتری بین بازیکنان ایجاد شد و تمام بازیکنان خوب کار کردند و جنگیدند و نمایش خوبی را از ملی‌پوشان شاهد بودم.


ظهرابی ادامه داد: تیم ملی از لحاظ تاکتیک و در فاز حمله به انسجام لازم رسیده اما در بخش دفاعی کمی دچار خطا هستیم که در اردوی بعدی و تا پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا این مشکل را می‌توان برطرف کرد.


مربی تیم ملی هندبال در خصوص آسیب‌دیدگی سجاد استکی در بازی مقابل اسپانیا نیز گفت: سجاد از ناحیه زانو کمی احساس درد داشت و به همین خاطر مانوئل فرناندز از وی در بازی با لهستان استفاده نکرد، اما سایر بازیکنان در شرایط خوبی هستند.


وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم در چند روز آینده و پیش از اعزام به مسابقات هندبال قهرمانی آسیا به هماهنگی و انسجام خوب تیمی لازم برسیم.

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط