اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1783

مربی تیم سنگ آهن بافق: نگاه‌ها در آسیا به هندبال زنان ایران تغییر یافته / باید از فدراسیون هندبال حمایت بیشتری صورت گیرد

بانوان

سه شنبه, 08 آذر 1401 13:22

مربی تیم هندبال سنگ آهن بافق می‌گوید نگاه‌ها در آسیا به هندبال زنان ایران تغییر یافته و حالا ایران یکی از قدرت‌ها این عرصه در برابر حریفان به شمار می‌آید.

مربی تیم سنگ آهن بافق: نگاه‌ها در آسیا به هندبال زنان ایران تغییر یافته / باید از فدراسیون هندبال حمایت بیشتری صورت گیرد بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، خدیجه قانع مربی تم هندبال بانوان سنگ‌آهن بافق که به نمایندگی از تیم ملی هندبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا حضور یافته در مورد صعود بانوان ایران به مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: خوشبختانه پیشرفت هندبال ایران در این سال‌ها سبب شد تا به عنوان یکی از مدعیان صعود در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور یابیم و با کسب سه پیروزی متوالی به سهمیه مسابقات قهرمانی جهان دست پیدا کنیم.

وی افزود: در گروه ضعیفی قرار نداشتیم و حریفانی که در برابر ما قرار گرفتند از آمادگی خوبی برخوردار بودند. در این مدت بانوان هندبالیست ایران به خودباوری بسیار خوبی رسیده‌اند و در برابر حریفان به خوبی عمل می‌کنند. کسب سهمیه مسابقات قهرمانی زنان جهان برای دومین بار نشان از پیشرفت هندبال ایران دارد و امیدوارم که این پیشرفت‌ها سبب شود تا هرچه بیشتر از فدراسیون هندبال حمایت صورت گیرد.

مربی تیم سنگ آهن بافق خاطر نشان کرد: فراموش نکنید ما در برابر ازبکستان سال‌ها تن به شکست می‌دادیم اما در این دوره از مسابقات توانستیم ازبکستان را شکست دهیم. حتی در مقطعی از بازی که از حریف عقب افتادیم توانستیم با اعتماد به نفس و با ارائه یک بازی منطقی نتیجه را به سود خود تمام کنیم.

قانع درباره دیدار با کره‌جنوبی نیز اظهار کرد: کره‌جنوبی قدرت اول آسیا در هندبال زنان است و با افتخارات متعددی که در کارنامه دارد عملا فراتر از آسیا قرار گرفته است. کار بسیار سختی در برابر کره‌جنوبی داریم و قطعا کسی هم انتظار پیروزی از ما ندارد. با این حال با تفکر بازنده وارد زمین نمی‌شویم و تمام تلاش ما این است بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم.

مربی تیم هندبال سنگ‌آهن بافق با اشاره به نگاه ویژه برگزارکنندگان مسابقات قهرمانی آسیا به هندبال زنان ایران، گفت: نگاه‌ها به هندبال زنان ایران تغییر یافته و حریفان و برگزارکنندگان می‌دانند که بانوان هندبالیست ایران یکی از قدرت‌های آسیا هستند.

تیم ملی هندبال بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط