اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1795

مراسم اختتامیه دوره مربیگری هندبال درجه C جهانی/ پاکدل: به دنبال توسعه هندبال در تمام نقاط کشور هستیم

آموزش

جمعه, 11 آذر 1401 19:51

مراسم اختتامیه دوره مربیگری C جهانی برگزار شد.

مراسم اختتامیه دوره مربیگری هندبال درجه C جهانی/ پاکدل: به دنبال توسعه هندبال در تمام نقاط کشور هستیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مراسم اختتامیه دوره مربیگری C جهانی امروز جمعه یازدهم آذرماه با حضور علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، حمیدرضا عزتی دبیر فدراسیون، افسانه دهقانی نایب رئیس بانوان فدراسیون، امیر ثابتی ارزیاب آموزشی فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان، فرید علیمردانی رئیس کمیته آموزش و مربیان فدراسیون، علیرضا حبیبی مدرس دوره و همچنین با حضور کمک مدرسی و مربیان شرکت کننده در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.


در این مراسم علیرضا پاکدل با اشاره به تلاش فدراسیون برای ارتقای سطح دانش مربیان هندبال ایران، اظهار کرد: دوره مربیگری c جهانی برای اولین بار در ایران برگزار شد و اتفاق مهمی در کشور بود. تلاش ما این بود که همه استان‌ها و مربیان ملی و بانوان به شکل متوازن در این دوره سهم داشته باشند و البته حضور بانوان در این دوره کاملا پر رنگ بود. به دنبال توسعه هندبال در تمامی نقاط کشور هستیم و یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فدراسیون نگاه ویژه به بحث آموزش و مربیان است.


وی افزود: بر روی نقاط کم برخوردار هم سرمایه‌گذاری خوبی کرده‌ایم و خروجی این کلاس به توسعه هندبال کشور کمک خواهد کرد. جناب آقای حبیبی یک ظرفیت برای هندبال ایران و آسیا به شمار می‌رود و حضور ایشان به عنوان مدرس دوره C جهانی اتفاقی خوب برای هندبال ایران بود. در کنار آقای حبیبی زحمات جناب آقای رهبری و سرکارخانم خاوری را هم قدر می‌دانیم.


پاکدل با ابراز امیدواری از بهره‌گیری نتایج این کلاس در سراسر کشور، افزود: از مربیان حاضر در این دوره می‌خواهم خروجی این کلاس را در سراسر کشور پیاده کنید و به توسعه هندبال در استان‌های خود کمک کنید. 


وی با تأکید بر ظرفیت بالای مربیان ایرانی، اضافه کرد: ظرفیت مربیان ما بسیار بالاست و با مربیان ایرانی تیم ملی نوجوانان نایب قهرمان آسیا شد و با مربیان ایرانی در هندبال ساحلی نوجوانان قهرمان آسیا و سوم جهان شدیم. برای ما مهم است که این خروجی‌ این دوره را در استان‌ها ببینیم تا شاهد رشد هرچه بیشتر هندبال باشیم.


رئیس فدراسیون هندبال افزود: ما شهامت استفاده از مربیان ایرانی در تیم‌های ملی را داشته و داریم. از مربیان همین جمع و از ظرفیت مربیان این کلاس در تیم‌های ملی بهره برده‌ایم و خواهیم برد. پشتوانه خوبی در رده‌های پایه داریم و بواسطه همین پشتوانه‌سازی در آینده شاهد موفقیت‌های بیشتر هندبال ایران خواهیم بود. هندبال در مسیر خوبی قدم برداشته و با قدرت به کار ادامه خواهیم داد.


همچنین امیر ثابتی ارزیاب آموزشی فدراسیون‌های ورزشی در وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم عنوان کرد: هندبال جزو ۵ فدراسیون اول آموزشی در سطح کشور است. پاکدل زحمات زیادی در فدراسیون هندبال می‌کشد و فدراسیون هندبال جزو فعال‌ترین فدراسیون‌ها به شمار می‌آید.


ثابتی افزود: ما سالیانه از فدراسیون‌ها ارزیابی داریم و فدراسیون هندبال هم از نظر سازمان‌‌دهی و هم از نظر برگزاری یکی از بهترین فدراسیون‌ها است.


او ادامه داد: بسیار افتخار می‌کنم که در خدمت یکی از مدرسین فدراسیون بین‌المللی هندبال هستیم که ایرانی است. برگزاری دوره مربیگری جهانی در این شرایط بسیار دشوار است و از زحمات پاکدل قدردانی می‌کنم که کار بزرگی را انجام دادند.


همچنین افسانه دهقانی نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال نیز در این مراسم اظهار کرد: تلاش‌های زیادی در فدراسیون هندبال صورت گرفته است، کسب سهمیه‌های پرتعداد جهانی نشان از  زحمات و برنامه‌ریزی درست دارد. در هندبال ایران انقلابی رخ داده و اتفاقات مهمی بوجود آمده است.


وی افزود: در مسیر موفقیت قرار گرفته‌ایم و برای حفظ این موفقیت‌ها باید تلاش کنیم و باید دست به دست هم دهیم. باید به مربیان حاضر در این دوره که جزو برترین مربیان کشور تبریک هستند و قطعا با وجود این مربیان آینده خوبی را برای هندبال کشور خواهیم داشت.


در ادامه فرید علیمرادی مسئول کمیته آموزش ضمن خیرمقدم به حضار، مختصری در خصوص برگزاری دوره صحبت کرد و از تلاش‌های دست‌اندرکاران دوره قدردانی به عمل آورد.


علیرضا حبیبی مدرس فدراسیون بین‌المللی هندبال که عهده‌دار مدرسی این دوره بود نیز ضمن قدرانی از فدراسیون جهت برگزاری دوره مربیگری C جهانی و اهمیت برگزاری این دوره اظهار کرد: این دوره می‌تواند به ارتقای دانش مربیان ایران کمک کند.


وی خاطر نشان کرد: تلاش‌های فدراسیون هندبال در برگزاری دوره‌های مربیگری بین‌المللی قابل تقدیر است. امیدواریم خروجی برگزاری این دوره‌ها در توسعه هندبال کشور اثرگذار باشد.


همچنین مجید پارسایی به نمایندگی از مربیان حاضر در این دوره نیز اذعان کرد: از رئیس فدراسیون برای برگزاری این دوره تشکر می‌کنم، دوره بسیار خوب و با کیفیتی بود. تلاش‌های زیادی از سوی آقای حبیبی بعنوان مدرس دوره صورت گرفت. همچنین از دست‌اندرکاران برگزاری دوره تشکر می‌کنم. موفقیت‌های خوبی در هندبال ایران کسب شده و امیدوارم بازهم شاهد حضور آقای پاکدل در راس فدراسیون هندبال باشیم تا اتفاقات خوبی که رخ داده همچنان ادامه داشته باشد.


در پایان این مراسم گواهی‌نامه حضور در دوره به شرکت کنندگان اهدا و عکس یادگاری گرفته شد.



آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط