اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2066

مراسم اختتامیه دوره مربیگری C جهانی هندبال / مدیرکل آموزش وزارت ورزش و جوانان: هندبال جزو برترین فدراسیون‌ها در بخش آموزش است / رئیس فدراسیون هندبال: نگاهی ویژه‌ به حوزه آموزش و مربیان داریم

آموزش

سه شنبه, 25 بهمن 1401 15:33

مراسم اختتامیه دوره مربیگری C جهانی هندبال برگزار شد.

مراسم اختتامیه دوره مربیگری C جهانی هندبال / مدیرکل آموزش وزارت ورزش و جوانان: هندبال جزو برترین فدراسیون‌ها در بخش آموزش است / رئیس فدراسیون هندبال: نگاهی ویژه‌ به حوزه آموزش و مربیان داریم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مراسم اختتامیه دوره مربیگری C جهانی هندبال با حضور مدیر دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون هندبال برگزار شد.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در این مراسم اظهار کرد: پس از مذاکرات بسیار با فدراسیون بین المللی هندبال و تلاش‌هایی که صورت گرفت در نهایت توانستیم دوره مربیگری C جهانی هندبال را در ایران برگزار کنیم. قطعا برگزاری این دوره یک اتفاق ویژه در هندبال کشور به شمار می‌رود و امیدوارم مربیان حاضر بهره کافی را از این دوره برده باشند.

وی افزود: حضور جناب آقای حبیبی به عنوان مدرس فدراسیون بین‌المللی هندبال در ایران برای دوره C جهانی اتفاق بسیار خوبی بود و به داشتن ایشان افتخار می‌کنیم. امیدوارم مربیانی که در این دوره حضور داشتند آموخته‌های خود را در استان‌های خود به دیگران انتقال دهند تا شاهد رشد و توسعه هرچه بیشتر هندبال کشور باشیم.

رئیس فدراسیون هندبال خاطر نشان کرد: نگاه به حوزه آموزش و دانش‌افزایی مربیان یک از برنامه‌های اصلی فدراسیون هندبال در سال‌های اخیر بوده و تلاش کردیم با برگزاری دوره‌های متعدد مربیگری نسبت به دانش‌افزایی و ارتقای سطح مربیان خود اقدام نماییم.

دکتر فرامرز کیانی‌زاده مدیر دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم اظهار کرد: فدراسیون هندبال یکی از فدراسیون‌های پیش رو در حوزه آموزش است و برگزاری پرتعداد دوره‌های آموزشی از سوی فدراسیون هندبال به این امر اشاره دارد.

وی افزود: خوشبختانه رئیس فدراسیون هندبال به اهمیت و ارزش حوزه آموزش واقف است و بر روی این حوزه وقت زیادی می‌گذارند و به همین خاطر هندبال در بخش آموزش جزو برترین فدراسیون‌های کشور است.

کیانی‌زاده با بیان اینکه برگزاری دوره مربیگری C جهانی یک اتفاق مهم در ورزش هندبال کشور به شمار می‌آید، گفت: توجهی که به حوزه آموزش از سوی فدراسیون هندبال وجود دارد سبب رشد و توسعه این رشته شده و اگر شاهد موفقیت‌های هندبال کشور در عرصه آسیایی و جهانی هستیم دلیل آن برنامه‌ریزی درست و مدیریت خوب در فدراسیون هندبال است.

مدیر دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم موفقیت‌های هندبال کشور همچنان تداوم داشته باشد و برگزاری دوره‌های بین‌المللی می‌تواند در رشد و توسعه هندبال ایران بسیار موثر باشد.

علیرضا حبیبی مدرس دوره مربیگری درجه C جهانی نیز در این مراسم اظهار کرد: خوشبختانه دوره بسیار خوبی را طی دو مرحله برگزار کردیم و با توجه به مذاکراتی که با فدراسیون بین‌المللی داشتیم این دوره را در ایران برگزار نمودیم.

وی افزود: برگزاری دوره C جهانی قطعا در دانش‌افزایی مربیان در توسعه هندبال ایران موثر خواهد بود و امیدوارم ثمره برگزاری این دوره را در آینده هندبال کشور مشاهده نماییم.

در پایان این مراسم از علیرضا حبیبی مدرس فدراسیون بین‌المللی هندبال و محمدرضا رجبی که در این دوره وی را همراهی می‌کرد از سوی رئیس فدراسیون هندبال تجلیل به عمل آمد.

کمیته آموزش و مربیان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط