اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 723

مدیرفنی تیم ملی هندبال: رقابت‌های اسپانیا محک خوبی برای تیم ملی است

گفت‌و‌گو

چهارشنبه, 15 دی 1400 20:23

مدیرفنی تیم ملی هندبال حضور در تورنمنت چهارجانبه اسپانیا را میدان خوبی برای محک بازیکنان ملی‌پوش دانست.

مدیرفنی تیم ملی هندبال: رقابت‌های اسپانیا محک خوبی برای تیم ملی است بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، کیوان صادقی مدیرفنی تیم ملی هندبال به حضور در تورنمنت تدارکاتی اسپانیا اشاره کرد و گفت: تیم ملی به بازی‌های دوستانه نیاز دارد و امیدوارم تورنمنت اسپانیا میدان خوبی برای محک بازیکنان باشد.


وی افزود: متاسفانه بیماری برخی بازیکنان در اردوی قبلی باعث شد کمی از برنامه‌ریزی خود عقب بمانیم اما نیاز بود بازیکنان فشار بدنی بیشتری تجربه کنند و برای رقابت‌های عربستان آماده شوند بنابراین راهی رقابت های اسپانیا شدیم. 


صادقی با اشاره به در پیش بودن رقابت‌های قهرمانی آسیا در مورد گروه ایران نیز خاطرنشان کرد: هندبال ایران جزو هشت تیم برتر آسیاست و مشکلی در مرحله گروهی ندارد. اما نکته مهم صعود به‌عنوان تیم اول یا دوم گروه است. اگر بتوانیم عربستان را شکست دهیم و به‌عنوان تیم اول گروه صعود کنیم، مسیر بهتری در ادامه مسابقات و‌ برای قرارگیری جزو تیم‌های برتر و کسب سهمیه جهانی خواهیم داشت اما اگر به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعدی صعود کنیم کار سخت می‌شود.


مدیرفنی تیم ملی هندبال در پایان گفت: امیدوارم بازیکنان در لحظات پایانی هر بازی خوب دفاع کنند و خوب تصمیم بگیرند زیرا همیشه کار در هندبال در لحظات پایانی با دریافت یک گل یا تساوی دشوار می‌شود که امیدوارم این بار به شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که به سهمیه مسابقات قهرمانی جهان دست پیدا کنیم. در مجموع نباید فراموش کرد که هیچ حریف آسانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا نداریم.

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط