اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 745

مدیرفنی تیم ملی هندبال جوانان: تیم ملی جوانان در حال کار و پیشرفت است/ روند خوبی در اردوی تدارکاتی داشتیم

گفت‌و‌گو

چهارشنبه, 22 دی 1400 12:38

مدیرفنی تیم ملی هندبال جوانان می‌گوید تیم ملی جوانان زیر نظر سرگی لیکولنکو نسبت به سال‌های قبل در سطح و اندازه‌های خوبی در حال کار و پیشرفت است.

مدیرفنی تیم ملی هندبال جوانان: تیم ملی جوانان در حال کار و پیشرفت است/ روند خوبی در اردوی تدارکاتی داشتیم بزرگنمایی

قاسم شعبانپور مدیرفنی تیم ملی هندبال جوانان در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال اظهار کرد: اردو روند خوبی را دارد و بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برند و در حال آماده شدن برای حضور در تورنمنت بین‌المللی شوشتر هستند.


وی افزود: کادرفنی در این چند روز تلاش کرده تا سطح فنی تیم را بهبود ببخشد و می‌توانم بگویم شرایط بازیکنان بهتر از قبل شده است. همچنین برنامه‌ریزی کرده‌ایم از فروردین سال ۱۴۰۱ بتوانیم اردوهای مداوم و طولانی داشته باشیم تا بازیکنان را در سطح مطلوب نگه داریم.


شعبانپور با اشاره به پیشرفت تیم ملی جوانان، ادامه داد: تیم ملی جوانان زیر نظر سرگی لیکولنکو نسبت به سال‌های قبل در سطح و اندازه‌های خوبی در حال کار و پیشرفت است و امیدواریم با توجه به شرایط، برنامه جدیدی را برای جهانی شدن تیم در رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا ببندیم.


وی در خصوص تورنمنت بین‌المللی شوشتر نیز گفت: هرچه بتوانیم در مسابقات و تورنمنت‌های بیشتری حضور داشته باشیم، هماهنگی و بهبود شرایط فنی و آمادگی بازیکنان بهتر می‌شود. تیم ملی زمانی موفق می‌شود که بیشتر در میدان مسابقه حاضر شود تا بازیکنان آبدیده گردند. همچنین با این شرایط، کادرفنی نگاه دقیق‌تری خواهد داشت و بازیکنان خود را بهتر رصد می‌کند. در پایان امیدوارم با دست پر از تورنمنت بین‌المللی شوشتر بازگردیم.


تیم ملی هندبال جوانان پسر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط