اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 615

مدیرفنی تیم ملی نوجوانان دختران ایران: شرایط مطلوبی داریم/ به‌خوبی نقاط قوت و ضعف تیم را شناسایی کرده‌ایم

گفت‌و‌گو تیم‌های ملی

شنبه, 20 آذر 1400 14:43

مدیرفنی تیم ملی نوجوانان دختران ایران شرایط آمادگی جسمانی، روحی –روانی و تکنیکی و تاکتیکی ملی‌پوشان را مطلوب ارزیابی کرد.

مدیرفنی تیم ملی نوجوانان دختران ایران: شرایط مطلوبی داریم/ به‌خوبی نقاط قوت و ضعف تیم را شناسایی کرده‌ایم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، غلامعلی اکبرآبادی مدیرفنی تیم ملی نوجوانان دختر درباره برگزاری دهمین اردوی آماده‌سازی این تیم که از ۱۵ تا ۱۹ آذر به میزبانی یزد برگزار شد، گفت: زمان برگزاری این اردو کوتاه بود، اما نتایج سودمندی داشت. در این اردو 4 جلسه تمرینی و همچنین سه مسابقه تدارکاتی که دو مسابقه آن رسمی بود، برگزار و تا حدودی توانستیم نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کنیم.


اکبرآبادی با اشاره به برگزاری دو بازی تدارکاتی رسمی در این اردو، ادامه داد: یکی از این مسابقات بازی تدارکاتی با تیم منتخب نوجوانان و جوانان بافق بود که تیم ملی نوجوانان موفق شد با نتیجه ۳۹ بر ۲۰ به برتری برسد. دیدار دوم نیز با تیم لیگ برتری سنگ‌آهن بافق برگزار شد که ۳۰ بر ۲۶  بازی را واگذار کردیم. 


مدیرفنی تیم ملی نوجوانان دختر با بیان اینکه بازیکنان تیم ملی نوجوانان دختر از نظر آمادگی جسمانی، روحی – روانی و تکنیکی و تاکتیکی شرایط مطلوبی دارد، افزود: تیم ملی نوجوانان دختر در فاز مسابقه است و برای شناسایی نقاط ضعف و قوت و همچنین توانایی بازیکنان به برگزاری بازی‌های دوستانه بیشتری نیاز دارد، بنابراین انتظار داریم در اردوی بعدی چند بازی تدارکاتی داشته باشیم. 


وی درباره برگزاری اردوهای بعدی آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان دختر نیز گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته اردوی بعدی در دی ماه و احتمالا در تهران برگزار می‌شود و امیدوارم تیم‌های لیگ برتری برای برگزاری مسابقه تدارکاتی با تیم ملی نوجوانان همکاری لازم را داشته باشند تا در نهایت تیم ملی نوجوانان با آمادگی بیشتری پا به رقابت های آسیایی بگذارد.


وی در پایان با تشکر از هیئت هندبال استان یزد برای میزبانی از اردوی تیم ملی نوجوانان بیان کرد: میزبانی باشگاه سنگ‌آهن بافق از هر نظر شایسته بود و باید از این میزبانی تشکر کنم. 


لازم به ذکر است تیم ملی هندبال نوجوانان دختر خود را برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های قهرمانی دختر آسیا که اسفندماه سال جاری در قزاقستان برگزار می‌شود، آماده می‌کند.


تیم ملی هندبال نوجوانان پسر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط