اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 788

مدیر فنی تیم ملی: امیدوارم برای دومین بار به قهرمانی جهان صعود کنیم / بازیهای بعدی سخت تر خواهد بود

فدراسیون

سه شنبه, 28 دی 1400 23:28

مدیر فنی تیم ملی هندبال ایران می‌گوید تیم ملی شرایط سختی در بازی نخست نداشت اما بازی به بازی شرایط برای تیم ایران دشوارتر خواهد شد

مدیر فنی تیم ملی: امیدوارم برای دومین بار به قهرمانی جهان صعود کنیم / بازیهای بعدی سخت تر خواهد بود بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، کیوان صادقی پس از کسب پیروزی 32 بر 10 تیم ملی هندبال ایران مقابل استرالیا اظهار کرد: بازی ساده‌ای بود و از قبل هم پیش بینی می کردیم که بتوانیم به راحتی در این مسابقه به پیروزی برسیم. بازی های اول همیشه شرایط خاص خودش را دارد، اما خوشبختانه بازیکنان توانستند بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند و آماده دور دوم شویم.


وی در مورد بازی فردای تیم ملی ایران مقابل هند نیز عنوان کرد: بازی مقابل هند سخت تر خواهد بود و این موضوع برای بازیکنان بهتر خواهد بود، چون می توانند خود را برای بازی سوم آماده کنند. بازی آخرمان مقابل عربستان خواهد بود و باید ببینیم که استراتژی کادر فنی برای آن بازی چگونه خواهد بود.

مربی تیم ملی هندبال کشورمان خاطر نشان کرد: باید بررسی کنیم که به عنوان تیم چندم راهی مرحله بعدی شویم. بعد از آنالیز بازی ها در این خصوص فکر خواهیم کرد تا به عنوان تیم چندم راهی مرحله بعدی شویم.


صادقی در مورد عملکرد ملی پوشان در بازی امروز مقابل استرالیا، گفت: استرالیا حرفی برای گفتن نداشت و نتوانست عملکرد خیلی خوبی داشته باشد تا محک جدی برای ما باشد. امیدوارم در بازی های سوم به بعد بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. کارمان سخت است، اما امیدوارم بازیکنان روند خوبی داشته باشند و بتوانیم برای دومین بار به مسابقات قهرمانی جهان صعود کنیم.

انتهای پیام/

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط