اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 778
رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا

مدیر سازمان تیم‌های ملی هندبال: بازی به بازی تیم ملی شرایط بهتری پیدا می‌کند

فدراسیون

سه شنبه, 28 دی 1400 00:37

مدیر سازمان تیم‌های ملی هندبال ایران می‌گوید ملی‌پوشان بازی به بازی شرایط بهتری را در رقابت‌های قهرمانی آسیا پیدا می‌کنند.

مدیر سازمان تیم‌های ملی هندبال: بازی به بازی تیم ملی شرایط بهتری پیدا می‌کند بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، محسن طاهری در مورد شرایط تیم ملی هندبال ايران پس از نخستین تمرین و در آستانه دیدار با استرالیا اظهار کرد: بعد از یک سفر طولانی نخستین تمرین خود را در عربستان برگزار کردیم. تاخیر زیادی که برای صدور ویزا در فرودگاه عربستان برای ما ایجاد شد و خستگی‌مان را مضاعف کرد، اما با این حال بعد از چند ساعت استراحت تمرین سبکی را انجام دادیم.

وی ادامه داد: شرایط تمرین خوب بود، چراکه بازیکنان با شرایط سالن شهر دمام آشنا شدند؛ هرچند که این سالن، سالن اصلی مسابقات است و ما سومین مسابقه خود را باید اینجا برگزار کنیم.


مدیر سازمان تیم‌های ملی هندبال ایران خاطر نشان کرد: سالن مسابقه اول و دوم ما یک ساعت با محل اسکان فاصله دارد، اما مسابقه سوم در سالن شهر دمام انجام می‌شود. تیم رفته رفته شرایط بهتری پیدا خواهد کرد و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی هم کسب کنیم.


بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی مسابقات جهانی لهستان-سوئد 2023 از 28 دی تا یازدهم بهمن به میزبانی دمام عربستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط