اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 790
رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا

محمدرضا کاظمی: امیدوارم قدم‌های بعدی را نیز مانند بازی با استرالیا برداریم

فدراسیون

چهارشنبه, 29 دی 1400 00:13

ملی پوش هندبال کشورمان با ابراز خرسندی از پیروزی مقابل استرالیا ابراز امیدواری نمود تیم ملی قدم‌های بعدی را نیز محکم‌ بردارد.

محمدرضا کاظمی: امیدوارم قدم‌های بعدی را نیز مانند بازی با استرالیا برداریم بزرگنمایی

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، محمدرضا کاظمی پس از پیروزی تیم ملی هندبال ایران مقابل استرالیا در رقابت‌های قهرمانی آسیا، اظهار کرد: خدا را شکر بازی خوبی مقابل استرالیا داشتیم و قدم اول را محکم برداشتیم. دست تک تک بازیکنان درد نکند که در نهایت این پیروزی شیرین را کسب کردیم.

وی ادامه داد: استرالیا چندان تیم قدرتمندی برای ما نبود زیرا به شرایط خوبی رسیده‌ایم و یکدلی خوبی در تیم ما حاکم است. انشالله که بتوانیم قدم‌های بعدی را محکم‌تر برداریم. فکر می‌کنم بازی اصلی ما در این گروه مقابل عربستان باشد.

 

ملی‌پوش هندبال کشورمان با بیان عربستان تیم خوبی دارد، گفت: ما چندی پیش در قطر توانستیم این تیم را شکست دهیم، اما نباید با فکر آن پیروزی مقابل عربستان قرار بگیریم. منتظر دستورات کادر فنی هستیم تا ببینیم با چه سیستمی باید در بازی مقابل عربستان ظاهر شویم.

 

انتهای پیام/

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط