اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 742

محمدرضا اورعی: تمام توانم را در زمین مسابقه به کار می‌گیرم/ امیدوارم سالیان سال موفقیت هندبال ادامه‌دار باشد

گفت‌و‌گو

سه شنبه, 21 دی 1400 14:05

بازیکن تیم ملی هندبال ایران می‌گوید در مسابقات قهرمانی آسیا تمام توانش را در زمین مسابقه به کار می‌گیرد تا بتواند سهم کوچکی در کسب موفقیت تیم ملی داشته باشد.

محمدرضا اورعی: تمام توانم را در زمین مسابقه به کار می‌گیرم/ امیدوارم سالیان سال موفقیت هندبال ادامه‌دار باشد بزرگنمایی

محمدرضا اورعی چپ دست ۲۲ ساله تیم ملی هندبال در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال اظهار کرد: بازی با اسپانیا و لهستان ارزیابی بسیار جدی از تیم ملی بود که نقاط ضعف و قوت تیم را نشان داد. 


وی افزود: بازیکنان با یکدیگر ارتباط دوستانه و بسیار صمیمانه‌ای دارند و بزرگترهای تیم هوای بازیکنان تازه‌وارد و کوچک‌تر را دارند. همچنین کادر و مربیان بعد از هر بازی با بازیکنان صحبت می‌کنند و به آنها روحیه می‌دهند.


اورعی ادامه داد: مسابقات هندبال قهرمانی آسیا یک جنگ تمام عیار بین تمام تیم‌های این قاره است و اکثر تیم‌ها برای کسب سهمیه مسابقات جهانی سال آینده می‌جنگند. به هر حال امیدوارم روزهای بسیار خوبی برای هندبال ایران در پیش باشد و البته روزهای بهتر از این هم ببینم و سال‌های سال موفقیت هندبال ادامه‌دار باشد.


وی خاطرنشان کرد: خوشحالم توانستم شرایطی ایجاد کنم که در سن ۲۲ سالگی کادرفنی تیم ملی به من اعتماد کند و در این سن از من به‌عنوان بازیکن اول در پست بغل راست بازی بگیرند.


اورعی در پایان گفت: این قول را می‌دهم در مسابقات آسیایی تمام توانم را در زمین مسابقه به کار می‌گیرم تا بتوانم عملکرد خوب و مثبتی برای تیم ملی کشورم و سهم کوچکی در کسب جواز حضور در مسابقات جهانی هندبال داشته باشم.

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط