اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1939

محمد سیاوشی: بازی‌های سختی در مرحله مقدماتی پشت سر گذاشتیم / باید از بازی کردن مقابل فرانسه لذت ببریم

تیم‌های ملی

سه شنبه, 27 دی 1401 18:39

بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان، پیش از دیدار مقابل تیم اسلوونی در مرحله نهایی مسابقا قهرمانی جهان 203 در رابطه با این رقابت‌ها می‌گوید بازی‌های خیلی سختی مقابل شیلی، مونته‌نگرو و اسپانیا داشتیم، اما موفق شدیم به عنوان تیم سوم از گروه خود صعود کنیم.

محمد سیاوشی: بازی‌های سختی در مرحله مقدماتی پشت سر گذاشتیم / باید از بازی کردن مقابل فرانسه لذت ببریم بزرگنمایی

محمد سیاوشی دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال، پیش از دیدار مقابل تیم اسلوونی در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی جهان 203 در رابطه با این رقابت‌ها اظهار کرد: خداراشکر توانستیم با بردی که مقابل شیلی کسب کردیم، از گروه خود به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی جهان صعود کنیم. گروه خیلی سختی داشتیم اما به عنوان تیم سوم گروه موفق به صعود شدیم. بازی‌های خیلی سختی مقابل شیلی، مونته‌نگرو و اسپانیا داشتیم.

سیاوشی افزود: نهایتا صعود کردیم و در این مرحله با تیم‌های اسلوونی، فرانسه و لهستان رقابت خواهیم کرد. فرانسه قهرمانی جهان و المپیک را در کارنامه خود دارد، باید از بازی کردن مقابل این تیم لذت ببریم. اسلوونی تیم خوبی دارد و موفق شده است که میزبان رقابت‌ها را با اختلاف 10 گل شکست دهد. لهستان هم میزبان این مسابقات است.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان در پایان اضاف کرد: از فردا بازی‌ها آغاز می‌شود و باید ببینیم چه پیش می‌آید. امیدواریم بتوانیم در این مرحله یک برد داشته باشیم تا سربلند به ایران بازگردیم.


تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط