اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3005

محمد سیاوشی: اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم/ برای دفاع از حیثیت هندبال ایران هم قسم شدیم

آقایان گفت‌و‌گو

چهارشنبه, 13 دی 1402 15:11

سنگربان تیم ملی هندبال کشورمان گفت: همه دست به دست هم می‌دهیم تا از حیثیت هندبال ایران در قهرمانی آسیا دفاع کنیم.

محمد سیاوشی: اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم/ برای دفاع از حیثیت هندبال ایران هم قسم شدیم بزرگنمایی

محمد سیاوشی، سنگربان تیم ملی هندبال کشورمان پیش از عزیمت به روسیه برای شرکت در تورنمنت چهارجانبه مسکو در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال گفت: شرایط خوبی را سپری می‌کنیم و تمرینات خوبی را هم پشت سر گذاشتیم. تمام بچه‌ها سرحال هستند و 20 بازیکن جنگنده راهی این مسابقات می شوند. همه دست به دست هم می‌دهیم تا از حیثیت هندبال ایران دفاع کنیم. 

وی افزود: تورنمنت خوبی در عمان داشتیم و همه بازیکنان محک خوردند. 4 بازی سفت و سخت با عمان برگزار کردیم و اصلا فکر نمی‌کردیم عمان چنین تیم خوب و سرحالی باشد. این بازی‌ها بسیار در روند آماده‌سازی تیم ملی موثر بود. 

سیاوشی ادامه داد: فردا صبح هم راهی مسکو می‌شویم تا چند بازی خوب با تیم‌های خوب اروپایی داشته باشیم. 

سنگربان تیم ملی هندبال کشورمان در پایان بیان کرد: حریف اصلی ما در دور گروهی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا کره جنوبی است اما نباید از چین غافل شویم. چین واقعا تیم خوبی دارد و بازی‌های خوبی هم در هانگژو به نمایش گذاشت. هر طور شده باید کره جنوبی را ببریم تا ببینیم در دور بعد با چه تیم‌های همگروه می‌شویم. 


اخبار مرتبط