اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2469

محمد خانی: ازبک‌ها خوب دفاع کردند/ در بازی حساسی پیروز شدیم/ امیدوارم اسیر حملات چین تایپه نشویم

گفت‌و‌گو

شنبه, 10 تیر 1402 14:24

مربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران تغییر سیستم دفاعی ازبکستان را علت اصلی تغییر روند نتیجه گیری تیم ملی ایران عنوان کرد.

محمد خانی: ازبک‌ها خوب دفاع کردند/ در بازی حساسی پیروز شدیم/ امیدوارم اسیر حملات چین تایپه نشویم بزرگنمایی

فاطمه محمدخانی مربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران پس از کسب پیروزی برابر ازبکستان گفت: در بازی حساسی پیروز شدیم. در بازی امروز تا دقیقه 40 از حریف پیش بودیم اما پس از این دقیقه سیستم دفاعی ازبکستان تغییر کرد و همین باعث شد نتیجه تغییر کند. 

وی با بیان اینکه ازبکستان تیمی کامل است که نسبت به سال گذشته تغییرات خوبی کرده بود، افزود: البته بچه‌ها پس از این دقایق بر بازی مسلط شدند و توانستند نتیجه این رقابت را از آن خود کنند. 

محمدخانی درخصوص بازی سوم تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران نیز گفت: فردا با چین تایپه بازی داریم که تیمی فوق‌العاده سرعتی است. چند بازی از این تیم را دیدیم و آنالیز کردیم و برای این بازی نیز آماده‌ایم و امیدوارم اسیر حملات چین تایپه نشویم و بتوانیم دو امتیاز این بازی را به اندوخته امتیازات خود اضافه کنیم. 

گفتنی است تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در دومین بازی خود در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا با نتیجه 36 -37 از سد ازبکستان گذشت.



تیم ملی هندبال جوانان دختر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط