اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2833

محسنی: در 5 بازی نخست لیگ به مصاف تیمهای قدرتمند لیگ می‌رویم/با شرایط خوبی مقابل صنعت مس کرمان حاضر می‌شویم

آقایان گفت‌و‌گو مسابقات

یکشنبه, 14 آبان 1402 11:30

سرمربی تیم هندبال آلومینیوم اراک بازی مقابل صنعت مس کرمان در هفته سوم لیگ برتر هندبال را سخت توصیف کرد.

محسنی: در 5 بازی نخست لیگ به مصاف تیمهای قدرتمند لیگ می‌رویم/با شرایط خوبی مقابل صنعت مس کرمان حاضر می‌شویم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، عبدالمجید محسنی، سرمربی تیم  هندبال آلومینیوم اراک پیش از تقابل با مس کرمان در چارچوب هفته سوم لیگ‌برتر باشگاه‌های کشور گفت: لیگ برتر هندبال بعد از بازی‌های آسیایی هانگژو و مسابقات انتخابی المپیک فردا بار دیگر از سر گرفته می‌شود و پس از یک وقفه نسبتا طولانی میزبان تیم خوب صنعت مس کرمان هستیم و بازی دشواری خواهیم داشت. 

محسنی افزود: طبق قرعه‌کشی لیگ برتر، در 5 بازی نخست لیگ باید به مصاف تیم‌های رده اول تا پنجم سال گذشته برویم. صنعت مس هم تیم بسیار خوبی است که سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی دارد با این حال ان شاء الله با یک شرایط بسیار خوبی مقابل این تیم ظاهرشویم. 

گفتنی است آلومینیوم اراک فردا در هفته سوم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور باید مقابل صنعت مس کرمان به میدان برود. این بازی ساعت 16 فردا، دوشنبه، 15 آبان، برگزار می‌شود.


لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط