اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2291

محسن پوراسماعیلی رئیس هیئت هندبال استان کرمان شد

فدراسیون

چهارشنبه, 20 اردیبهشت 1402 14:12

رئیس هیئت هندبال استان کرمان انتخاب شد.

محسن پوراسماعیلی رئیس هیئت هندبال استان کرمان شد بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، صبح امروز، 20 اردیبهشت 1402، مجمع انتخاباتی استان کرمان با حضور پاکدل به‌عنوان رئیس مجمع برگزار و محسن پوراسماعیلی به‌عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد. 

پاکدل در این مجمع گفت: امروز توفیق داشتم در استان فخر ایران زمین، شهید قاسم سلیمانی عزیز و در جمع خانواده هندبال استان کرمان حضور پیدا کردم و امیدوارم بتوانم بخشی از مشکلات هندبال استان را شناسایی کنیم تا تیم جدیدی که امروز رای آورد، برای حل این مشکلات ورود کند تا وضعیت هندبال کرمان بهبود یابد. 

وی افزود: امیدوارم آقای پوراسماعیلی که با رای امروز مجمع به مدت 4 سال انتخاب شد، بتواند اتفاقات خوبی را در استان رقم بزند. وی فردی بسیار صادق و اخلاق مدار است و تیمی که در کنار وی قرار دارد، بسیار حرفه‌ای است و می‌تواند برای توسعه هندبال یاری‌رسان باشد. 

پاکدل اظهار داشت: کرمان یکی از شهرهای هندبال‌خیز کشور است و همیشه هم در تیم‌های ملی نماینده داشته اما نکته‌ای که قابل تامل وضعیت هندبال پایه در این استان است و باید اقدامات بهتری در این زمینه انجام شود. 

عضو هیئت رئیسه فدراسیون هندبال آسیا با اشاره به مشکلات منابع دولتی در حوزه ورزش گفت: سال گذشته هشت تیم ملی هندبال در رده‌های مختلف جهانی شده و کل عددی که به هندبال اختصاص یافت، شاید 30 تا 40 درصد نیازها را تقبل کرد. همین شرایط برای هیئت‌ها وجود دارد اما می‌توان از ظرفیت‌های استان در سیرجان، رفسنجان و سایر شهرستان‌های استان استفاده کرد.

پاکدل همچنین با درخواست از رئیس جدید هیئت هندبال استان کرمان برای پر کردن گپ و خلاء‌ای که در هندبال پایه استان وجود دارد، اضافه کرد: تاسیس آکادمی هندبال در این میان اهمیت ویژه‌ای دارد. همچنین کرمان از نظر زیرساخت‌های ورزشی مشکلی ندارد و امیدوارم با پیگیری‌ها سالنی اختصاصی به هیئت هندبال استان اختصاص یابد. 

وی با اشاره به وضعیت هندبال ساحلی کرمان نیز گفت: هندبال ساحلی در این استان وضعیت متفاوتی دارد. این استان زمین ساحلی خوبی دارد که می تواند برای پیشرفت این حوزه از آن استفاده کرد. همچنین فدراسیون در زمینه آموزش می‌تواند به هیئت کرمان کمک کند. 


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط