اطلاعیه

🔴 نصب کفپوش استاندارد هندبال Gerflor در تالار هندبال فدراسیون پس از سال‌ها 🔴

کد مطلب: 3500
تغییر میزبانی یک مقدار برنامه‌ریزی ما را بهم زد

مجید پارسایی: سن هندبالی نوجوانان، نقطه قوت ما در اردن خواهد بود

گفت‌و‌گو

چهارشنبه, 07 شهریور 1403 15:19

مربی تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان با بیان این که اگرچه تغییر میزبانی یک مقدار از نظر روحی برنامه‌ریزی ما را بهم زد اما سن پایین هندبالی و انگیزه بالای هندبالیست‌های نوجوان و آینده‌دار کشورمان امیدوارمان می‌کند برای کسب بهترین نتیجه در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا در اردن.

مجید پارسایی: سن هندبالی نوجوانان، نقطه قوت ما در اردن خواهد بود بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مجید پارسایی، مربی تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان در خصوص وضعیت آمادگی و روحی هندبالیست‌های نوجوان قبل از اعزام به رقابت‌های آسیایی اردن معتقد است: فدراسیون هندبال و تمامی مسئولان و دست اندرکاران ورزش و هندبال استان فارس مهیای برگزاری و میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان هندبال ایران در استان فارس و شهر تاریخی شیراز بودند، همه شرایط هم به بهترین شکل برای میزبانی مهیا بود اما خب به یکباره میزبانی تغییر کرد و شهر امان در کشور اردن بجای استان فارس و شهر شیراز میزبان رقابت‌های آسیایی نوجوانان شد. قطعا این موضوع از نظر روحی و روانی تاثیرات منفی روی ذهن کادرفنی و بچه های هندبالیست داشت. ولی ما به سرعت شرایط موجود را پذیرفتیم و با جمع و جورکردن بچه‌ها سعی کردیم با قدرت و توان بیشتر برای هدف بزرگ و والایی که داشتیم کار را ادامه دهیم. الان هم آماده و سرحال مهیای حضور در این رویداد مهم آسیایی هستیم.

پارسایی ادامه می دهد: تغییر گروه‌بندی و شرایط میزبانی شاید یک مقدار روی کار ما تاثیرگذار باشد. در مرحله مقدماتی در همین ابتدای مسیر با دو تیم از شرق آسیا همگروه شدیم و بازی داریم که سبک و استراتژی بازی آنها با آنچه که ما برای گروه‌بندی قبلی (میزبانی در شیراز) برنامه‌ریزی کرده بودیم متفاوت است. شاید این موضوع یک مقدار کار را برای ما و بچه‌ها سخت تر از قبل کند. اما آنچه که ما و بچه‌ها را برای کسب موفقیت در این رویداد معتبر آسیایی امیدوار می‌کند، سن پایین هندبالی و انگیزه بالای بچه‌ها برای کسب موفقیت و درخشش در این دوره از رقابت‌ها است. این بچه‌ها خروجی المپیاد استعدادهای برتر در سال 1397 هستند. یعنی با یک حساب سرانگشتی می‌بینید که  ما در این تیم هندبالیست‌هایی را داریم که عمر هندبالی این بچه‌ها چیزی حدود 7 سال است که با هدایت مربیان حرفه‌ای و سازنده ساخته و پرداخته شده و تقریبا 3 سالی هست که در اختیار آقای مهدی آزادمنجیری و ما در کادرفنی تیم هندبال نوجوانان کشورمان قرار گرفتند و هماهنگی بسیار خوبی در زمین مسابقه با یکدیگر دارند. به همین دلیل این اتفاق ایده‌ال می‌تواند بیش از قبل ما را به کسب موفقیت در این رویداد آسیایی امیدوار کند.

مربی تیم هندبال نوجوانان ادامه می‌دهد: البته حمایت و توجه ویژه و بسیار رضایت بخشی که آقای پاکدل، رییس فدراسیون، و مجموعه زحمتکش اجرایی هندبال در این مدت به تیم نوجوانان داشتند قطعا مزید بر علت است تا ما با آمادگی ایده‌الی راهی مسابقات آسیایی اردن شده و با قدرت برای کسب بهترین نتیجه در زمین مسابقه حاضر شویم. ما از دوره قبلی که نایب قهرمان آسیا شدیم، به مراتب شرایط بهتری داشته و داریم که ما را امیدوار می‌کند تا برای قهرمانی و کسب بهترین نتیجه هدفگذاری کنیم. ما با چین تایپه، چین و کویت در مرحله مقدماتی هم گروه هستیم. فکر می‌کنم در بازی با چین تایپه چون آنها هندبال را خوب بازی می‌کنند و کار پرس و دفاع و حمله را توامان بسیار خوب بلدند، شاید جلوی آنها یک مقدار مشکل داشته باشیم. اما خوب ما برای تمام بازی‌ها برنامه داریم و به امید خدا بچه‌ها هم قسم شدند تا بهترین بازی خود را مقابل هر سه تیم دور مقدماتی یعنی چین، چین تایپه و کویت انجام داده و با صلابت به دور بعدی صعود کنند


تیم ملی هندبال نوجوانان پسر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط