اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2077

مجمع عمومی هیئت هندبال استان فارس/ رئیس فدراسیون: موفقیت‌های هندبال ایران مرهون تلاش‌ها و حمایت هیئت‌های سراسر کشور است / مدیرکل ورزش و جوانان فارس: هندبال مایه افتخار ورزش ایران است

هیئت‌ها

چهارشنبه, 26 بهمن 1401 19:57

مجمع عمومی سالانه هیئت هندبال استان فارس برگزار شد.

مجمع عمومی هیئت هندبال استان فارس/ رئیس فدراسیون: موفقیت‌های هندبال ایران مرهون تلاش‌ها و حمایت هیئت‌های سراسر کشور است / مدیرکل ورزش و جوانان فارس: هندبال مایه افتخار ورزش ایران است بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مجموعه عمومی سالیانه هیئت هندبال استان فارس با حضور ریاست فدراسیون، مدیر کل ورزش و جوانان استان، اعضای مجمع، نایب رئیس فدراسیون و سرپرست امور استان‌های فدراسیون هندبال امروز (چهارشنبه) برگزار شد.


علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در این مجمع ضمن قدردانی از اقدامات هیئت هندبال استان فارس اظهار کرد: خوشبختانه برنامه‌ریزی خوبی برای توسعه هندبال در استان فارس صورت گرفته و با همراهی و کمک ارکان مختلف استان شاهد پیشرفت و توسعه هندبال در فارس هستیم.


وی افزود: یکی از مهم‌‌ترین برنامه‌هایی که در فدراسیون هندبال دنبال می‌کنیم نگاه به رده‌های سنی پایه است و همیشه بر اهمیت نگاه به این موضوع در استان‌ها تاکید داشته و داریم. خوشبختانه در استان‌‌های مختلف کشور در بحث استعدادیابی و رده‌های سنی پایه اقدامات خوبی صورت گرفته و استان فارس نیز در این زمینه عملکرد بسیار خوبی دارد.


رئیس فدراسیون هندبال با تاکید بر اهمیت داشتن یک سالن اختصاصی و تجهیز و نگهداری مطلوب آن در استانهای سراسر کشور، گفت: داشتن خانه هندبال برای هر استان از جمله برنامه‌های فدراسیون هندبال در سال‌های اخیر بوده که با جدیت دنبال شده و در گام بعدی باید بر تجهیز این خانه‌های هندبال گام برداشته شود. امیدوارم خانه هندبال استان فارس نیز هرچه بیشتر تجهیز شود تا هندبالیست‌های استان امکانات بیشتری در اختیار داشته باشند.


پاکدل در پایان خاطر نشان کرد: در موفقیت‌هایی که توسط هندبال کشور بدست آمده، هیئت‌ها نقش بسزایی داشته‌اند و نگاه فدراسیون توسعه هندبال در سراسر کشور است و در این زمینه باید نهاد‌ها و ارکان مختلف استانها به کمک هیئت‌های هندبال بیایند و فدراسیون نیز هر آنچه در توان داشته باشد برای کمک و همراهی با هیئت‌ها همچون سالهای گذشته، خواهد گذاشت.


همچنین حیدر صفرپور مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به موفقیت‌های هندبال کشور در سالهای اخیر، گفت: باعث افتخار است که شاهد درخشش هندبال کشور در عرصه‌های بین‌المللی هستیم و این رشته ورزشی توانسته این گونه بدرخشد. کسب سهمیه‌های متعدد جهانی در دو سال اخیر نشان از یک برنامه‌ریزی درست و ریل‌گذاری خوب در هندبال دارد.


وی افزود: خوشبختانه رئیس فدراسیون هندبال از بدنه این رشته ورزشی است و با تلاش‌های شبانه‌روزی خود توانسته رشته هندبال را بیش از هر زمانی به موفقیت برساند. امیدوارم فدراسیون هندبال با حضور جناب آقای دکتر پاکدل همچنان به مسیر موفق خود ادامه دهد و شاهد درخشش هندبال ایران در مسابقات مختلف باشیم.


صفرپور افزود: رشته هندبال یکی از مهم‌ترین رشته‌های ورزشی استان فارس و به نوعی پرچم‌دار ورزش در این استان به شمار می‌آید و حضور تیم‌های استان فارس در لیگ‌های هندبال و حضور هندبالیست‌های استان فارس در ترکیب تیم‌های ملی نشان از اهمیت هندبال در استان فارس دارد.


همچنین رضا غلامشاهی رئیس هیئت هندبال استان فارس نیز در این مجمع گزارشی از عملکرد هیئت هندبال استان فارس در سال 1401 ارائه نمود.


وی با اشاره به حضور تیم‌های استان فارس در لیگ‌های کشوری، گفت: در حال حاضر هشت تیم از استان فارس در لیگ‌های کشوری داریم و شاهد حضور بازیکنان استان فارس در ترکیب تیم‌های ملی هستیم. همچنین مربیان استان فارس نیز عملکرد خوبی را در هندبال کشور دارند و همه اینها نشان از موفقیت‌های هندبال استان فارس دارد.


غلامشاهی در ادامه به نقش مهم هیئت‌های زیر مجموعه استان فارس اشاره کرد و گفت: موفقیت‌های بدست آمده در استان فارس با همراهی و زحمات شبانه‌روزی هیئت‌های زیر مجموعه استان کسب شده و نباید از نقش این هیئت‌ها غافل شویم. در طی یک سال اخیر سه هیئت لارستان، کازرون و شیراز رتبه‌های اول تا سوم را کسب کرده‌اند.


در این نشست از علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال از سوی هیئت هندبال استان فارس تجلیل به عمل آمد.


همچنین از مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس و رئیس هیئت هندبال این استان نیز از سوی رئیس فدراسیون هندبال تجلیل شد.


تجلیل از پیشکسوتان هندبال استان فارس از جمله برنامه‌های رئیس فدراسیون هندبال در جریان سفر به استان فارس بود.


در این مجمع از سه هیئت برتر هندبال استان فارس نیز تجلیل به عمل آمد.



آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط