اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2712
نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو؛

مجتبی حیدرپور: پله پله به هدف مان نزدیک می شویم/ دیدار با ژاپن سرنوشت ساز است

آقایان گفت‌و‌گو

یکشنبه, 02 مهر 1402 10:32

کاپیتان تیم‌ملی هندبال کشورمان می گوید بازی با ژاپن دیدار سرنوشت سازی برای ادامه راه بازي های آسیایی هانگژو است.

مجتبی حیدرپور: پله پله به هدف مان نزدیک می شویم/ دیدار با ژاپن سرنوشت ساز است بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مجتبی حیدرپور بازیکن و کاپیتان تیم ملی هندبال کشورمان پس از دیدار با مغولستان گفت: بازی آسانی بود و طبیعا تلاش ما بیشتر بر این بود که شرایطی که کادر فنی از ما خواسته است در زمین اجرا کنیم.

وی افزود: مهم انجام تاکتیک های تیم بود و اینکه به تمام بازیکنان بازی برسد تا برای دیدار فردا با ژاپن آماده شویم چون بازی سختی داریم.

حیدرپور ادامه داد: ما فعلا به بازی ژاپن فکر می کنیم. باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. امروز ژاپن و عربستان با هم بازی دارند و نتیجه آن خیلی برای برای ما مهم است.

کاپیتان تیم ملی هندبال کشورمان اضافه کرد: ما پله پله به هدف مان نزدیک می شویم و به هر بازی باید به چشم فینال نگاه کنیم. بازی فردا دیدار سرنوشت سازی برای هندبال ایران است.

لازم به یادآوری است تیم ملی هندبال کشورمان در نخستین دیدار خود در بازی های آسیایی هانگژو با نتیجه ۱۶-۵۰ مغولستان را در هم کوبید.

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط