اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 817
رقابت‌های قهرمانی آسیا

مجتبی حیدرپور: بازی با کویت سرنوشت‌ساز است / می‌خواهیم کار بزرگی را رقم بزنیم

فدراسیون

شنبه, 02 بهمن 1400 17:32

ملی‌پوش هندبال ایران معتقد است بازی سرنوشت‌ساز ایران مقابل کویت خواهد بود و از تمامی مردم ایران خواست برای موفقیت تیم ملی دعا کنند.

مجتبی حیدرپور: بازی با کویت سرنوشت‌ساز است / می‌خواهیم کار بزرگی را رقم بزنیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مجتبی حیدرپور پس از پایان دیدار تیم‌های ملی ایران و عراق اظهار کرد: بازی بسیار خوبی داشتیم و خدا را شاکرم که توانستیم در چهار بازی پیاپی پیروز باشیم. این بازی هم بسیار سخت بود و در دقایقی بازی گره خورد که با اندیشه‌های کادر فنی توانستیم پیروز میدان باشیم.


وی افزود: امیدوارم که همین روند را ادامه بدهیم و بتوانیم یک کار بزرگ انجام بدهیم و به مسابقات قهرمانی جهان صعود کنیم.


حیدرپور در مورد دیدارهای آینده تیم ملی مقابل کویت و بحرین نیز گفت: در مورد بازی‌های بعدی باید بگویم هر دو تیم جزو تیم‌های خوب آسیا هستند و ما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که بتوانیم در این دو بازی پیروز بشویم، اما بازی اصلی و سرنوشت‌ساز ما بازی کویت است و امیدوارم بتوانیم برنده از زمین بیرون بیایم و دل مردم ایران را شاد کنیم.


ملی‌پوش هندبال ایران در پایان خاطر نشان کرد: از مردم ایران و تمام هندبال‌دوستان می‌خواهیم که برای ما دعا کنند تا در بازی بعد که واقعا بازی بسیار مهمی است پیروز بشویم و به رقابت‌های قهرمانی جهان راه پیدا کنیم و هم‌چنین بتوانیم در جمع چهار تیم برتر قهرمانی آسیا باشیم و انشالله مقام نیز کسب کنیم.

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط