اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2697

مجتبی حیدرپور: اردوهای خوبی پشت سر گذاشتیم/ تمام سعی خود را برای موفقیت در هانگژو خواهیم کرد/ متاسفانه سه بازیکن موثر را نداریم

آقایان گفت‌و‌گو

دوشنبه, 27 شهریور 1402 15:24

کاپیتان تیم ملی هندبال ابراز امیدواری کرد با آمدن کیومرث هاشمی بر مسند وزارت ورزش و جوانان، هندبال جان تازه‌ای بگیرد.

مجتبی حیدرپور: اردوهای خوبی پشت سر گذاشتیم/ تمام سعی خود را برای موفقیت در هانگژو خواهیم کرد/ متاسفانه سه بازیکن موثر را نداریم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مجتبی حیدرپور، کاپیتان تیم ملی هندبال در آخرین تیم ملی هندبال پیش از اعزام به هانگژو گفت: تمرینات بسیار خوبی برای بازی‌های آسیایی پشت سر گذاشتیم. حدود 20 روز در صربستان اردو زدیم و بازی‌های دوستانه خوبی برگزار کردیم. پس از این اردو وارد لیگ شدیم و بلافاصله از لیگ هم به اردو آمدیم. امیدوارم با تمریناتی که انجام دادیم و تفکرات کادرفنی بهترین نتیجه را در هانگژو به دست آوریم. 

وی افزود: گروه سختی داریم و متاسفانه ژاپن در دوره قبل این بازی‌ها غایب بود، در سید آخر قرار گرفت و در قرعه کشی در گروه D قرار گرفت. هر سه تیم ایران، عربستان و ژاپن برای صعود به دور بعدی این بازی‌ها کار بسیار مشکلی پیش رو دارند ولی اگر از گروه خود صعود کنیم به راحتی می‌توانیم در جمع 4 تیم نهایی باشیم. 

حیدرپور ادامه داد: سه بازیکن لژیونر هندبال را همراه تیم نداریم و در حقیقت سه نفر از بهترین‌های هندبال را در هانگژو نداریم. ولی خوشبختانه شرایط سایر بچه‌ها ایده‌ال است. به هر حال باید رفت و جنگید. شاید یک بازیکن در یک بازی به تنهایی نتواند کاری انجام دهد اما اگر یک تیم باشیم می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم. 

وی درباره حضور وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی بلافاصله پس از اخذ رای اعتماد مجلس نیز گفت: واقعا باعث افتخار است که نخستین حضور وزیر پس از رای اعتماد در جمع هندبالیست‌ها بود. فکر می‌کنم برای هندبالیست‌ها کم و کاستی‌هایی وجود دارد با وجود اینکه استعدادهای بسیاری در هندبال وجود دارد. اگر کمپی برای ملی‌پوشان در نظر گرفته شود که هم سالن و هم خوابگاه داشته باشیم، می‌توانیم اردوهای کیفی بهتری برگزار کنیم. همچنین از نظر سخت‌افزاری هم ضعیفیم. 

حیدرپور ادامه داد: هندبال طی این چند سال پیشرفت‌های خوبی داشته و موفقیت‌های خوبی هم به دست آورده است. به نظرم هندبال حتی پتانسیل قهرمانی در آسیا هم دارد البته اگر کمک مالی به این رشته نشود مسیر این موفقیت‌ها، متوقف می‌شود. 

کاپیتان تیم ملی هندبال کشورمان در پایان اظهار داشت: علیرضا پاکدل در مدت حضورش در هندبال از هیچ حمایتی برای هندبال دریغ نکرده و البته وی نیز برای ادامه مسیر خوبش باید حمایت شود. من فکر می‌کنم با آمدن کیومرث هاشمی بر مسند وزارت ورزش و جوانان، هندبال جان تازه‌ای می گیرد.


تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط