اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 3636

متن بیانیه جامعه ورزش و جوانان که توسط وزارت ورزش و‌جوانان در مورد ادعای جعلی حاکمیت جزایر سه گانه تا ابد ایرانی منتشر شد

فدراسیون

سه شنبه, 01 آبان 1403 18:41

متن بیانیه جامعه ورزش و جوانان که توسط وزارت ورزش و‌ جوانان در مورد ادعای جعلی حاکمیت جزایر سه گانه تا ابد ایرانی منتشر شد.

متن بیانیه جامعه ورزش و جوانان که توسط وزارت ورزش و‌جوانان در مورد ادعای جعلی حاکمیت جزایر سه گانه تا ابد ایرانی منتشر شد بزرگنمایی

متن بیانیه جامعه ورزش درخصوص ادعای خصمانه علیه جزایر سه‌گانه ایران که از سوی وزارت ورزش و جوانان منتشر شده است، به شرح زیر است:

موجی از حمایت‌های قاطع و واضح جامعه‌ ورزش و جوانان ایران اسلامی در قبال جزایر سه‌گانه طی روزهای گذشته پس از ادعای جعلی شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا، بیانگر شعور ورزشکاران و جوانانی است که نشانی از غیرت، شجاعت و تعصب را نسبت به مرز پرگهر کشورمان به منصه‌ ظهور رسانده است.

آنچه مسلم است این بیانیه بدون در نظر گرفتن اسناد متقن تاریخی و مستند بر حقوق بین‌الملل مطرح شده و بسیار مضحک است.

بدون شک جزایر سه‌گانه‌ ایرانی تنب‌ بزرگ، تنب‌ کوچک و ابوموسی متعلق به ایران است و تک تک هموطنان عزیز نیز نسبت به هر وجب از خاک ایران، همواره حساسیت منطقی داشته و اسناد تاریخی و بین‌المللی هم حاکی از مالکیت قطعی ایران در خصوص این جزائر است و موضع اخیر خصمانه و غیرحرفه‌ای تلقی می‌شود.

وزارت ورزش و جوانان، بر خود می‌بالد که جوانان و ورزشکاران و قهرمانان و پیشکسوتان و مربیان و داوران حمایت خودجوش و غیرتمندانه‌ خود را بلافاصله پس از این ادعای جعلی و غیرقانونی اعلام کرده و همواره بر مواضع خود خالصانه و شجاعانه تاکید دارند.

در این بیانیه به صورت رسمی و روشن، پیام رسای جامعه‌ ورزش و جوانان ایران اسلامی، مبنی بر حاکمیت و مالکیت ایران بر جزایر سه‌گانه را به جهانیان اعلام می‌داریم و قطعا همچون همیشه از تمامیت ارضی کشور دفاع خواهیم کرد و تاکید داریم که جزایر سه‌گانه تا همیشه برای ایران است.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط