اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3247

لیگ دسته دو هندبال مردان؛ تکلیف تیم های صعودکننده به روز آخر کشید

آقایان مسابقات هیئت‌ها

سه شنبه, 04 اردیبهشت 1403 10:11

کات شاهرود شمار امتیازات خود در دور نهایی لیگ دسته دو را به 4 رساند.

لیگ دسته دو هندبال مردان؛ تکلیف تیم های صعودکننده به روز آخر کشید بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، در دومین روز برگزاری مسابقات دور نهایی لیگ دسته دو هندبال مردان باشگاه‌های کشور 2 دیدار برگزار شد که طی آن کات شاهرود به دومین پیروزی خود دست یافت و 4 امتیازی شد و در دیدار دیگر، تیم نجف آباد اصفهان، فتح قم را شکست داد. 

در این بازی‌ها کات نوین شاهرود 30 بر 29 از سد حریف قدرتمند خود یعنی پارس پویان سوزیانا بهبهان گذشت و نجف آباد اصفهان 37 بر 32 فتح قم را از پیش رو برداشت. 

بر این اساس کات نوین شاهرود با 2 پیروزی و کسب 4 امتیاز در رده نخست این دور ایستاد و دو تیم نجف آباد اصفهان و پارس پویان بهبهان با 2 امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند. فتح قم نیز بدون امتیاز است. 

امروز و در روز پایانی این مسابقات 2 دیدار دیگر برگزار می‌شود که براساس آن کات شاهرود با نجف‌آباد اصفهان و پارس پویان بهبهان با فتح قم دیدار می‌کند تا تکلیف 2 تیم برتر این مسابقات برای راهیابی به لیگ دسته یک هندبال مردان مشخص شود.


مسابقات هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط