اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 1203

لیگ برتر هندبال / مربی سپاهان نوین اصفهان : با وجود بازیکنان مصدوم توانستیم پیروز شویم

مسابقات

شنبه, 20 فروردین 1401 22:59

مربی تیم هندبال سپاهان نوین معتقد است با وجود اینکه بازیکنان مصدومی در تیمش داشت اما در نهایت با شایستگی مقابل حریف به پیروزی دست یافت.

لیگ برتر هندبال / مربی سپاهان نوین اصفهان : با وجود بازیکنان مصدوم توانستیم پیروز شویم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، حمید جمالی مربی تیم هندبال  سپاهان نوین اصفهان پس از پیروزی مقابل نفت و گاز گچساران در جریان مسابقات روز اول مرحله سوم دور برگشت لیگ برتر هندبال گفت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. نفت و گاز گچساران یکی از تیم‌های خوب لیگ است که همواره بازی یکنواخت و بدون فراز و نشیبی را به اجرا می‌گذارد. ما با چند بازیکن مصدوم به این دیدار آمدیم و به یاری خدا توانستیم پیروزی این رویداد را از آن خود کنیم.

همچنین پوریا رئوفی بازیکن تیم هندبال سپاهان نوین اصفهان نیز پس از پیروزی مقابل نفت و گاز گچساران گفت: می‌دانستیم بازی سختی را در پیش داریم، از این نظر که نفت و گاز تیمی است که تا لحظه آخر حمله می‌کند و فرقی ندارد که چند امتیاز اختلاف داشته باشند. 

وی در خصوص روند بازی افزود: تلاش ما بر این بود که اختلاف را بالا نگه داریم تا بازی حساس پیش نرود اما کاملاً پایاپای پیش رفت. با وجود اینکه تعدادی از بازیکنان ما آمادگی ۱۰۰درصد نداشتند توانستیم پیروز میدان شویم.

لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط