اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 960
بازیکن رعد: پیروزی ارزشمندی را کسب کردیم

لیگ برتر هندبال / مربی رعد پدافند آمل: منطقی بازی کردیم و بردیم

مسابقات

سه شنبه, 03 اسفند 1400 18:05

مربی تیم هندبال رعد پدافند آمل بازی منطقی و محکم تیمش را عامل اصلی پیروزی برابر نماینده قم در لیگ برتر هندبال عنوان کرد.

لیگ برتر هندبال / مربی رعد پدافند آمل: منطقی بازی کردیم و بردیم بزرگنمایی

امین حسنوند، مربی رعد پدافند آمل پس از پیروزی مقابل پاس ناجا در لیگ برتر هندبال در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود. تیم ما امروز توانست با یک بازی منطقی و محکم از ابتدای بازی نبض بازی را در دست بگیرد و برنامه‌های تاکتیکی خود را اجرا کند. در نهایت به اهدافی که می‌خواستیم رسیدم و برنده این دیدار شدیم.

وی افزود: خدا را شاکریم که توانستیم در دور برگشت مسابقات لیگ برتر برنامه‌هایی که در تمرینات داشتیم را در زمین پیاده کنیم و دو برد ارزشمند به دست بیاوریم.

علی خدا رحمی بازیکن رعد پدافند آمل نیز پس از این بازی گفت: بازی خوبی بود و در نیمه اول توانستیم اختلاف را افرایش دهیم که در نیمه دوم بازیکنان اصلی تیم استراحت کنند تا بازیکنان دیگر تیم در زمین بازی کنند که آنها نیز آمادگی کافی را برای دیدارهای آینده که بازی‌های سختی پیش رو داریم آماده شوند. 

وی افزود: متاسفانه برای زمان کمی که برای تمرین داشتیم نتوانستیم تمام اهداف مربی را در زمین اجرا کنیم ولی بعضی از تاکتیک‌ها را در نیمه دوم اجرا کردیم. 

گفتنی است رعد پدافند آمل در مرحله نخست دور برگشت لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با نتیجه 33 بر 25 پاس ناجا قم را شکست داد.

لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط