اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 1207

لیگ برتر هندبال / سرمربی نیروی زمینی شهید شاملی کازرون: برای موفقیت همدل هستیم

مسابقات

یکشنبه, 21 فروردین 1401 00:33

سرمربی تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون معتقد است اگر جمع کل امتیازات یک تیم برای پایان فصل محاسبه شود شرایط بهتری برای مشخص شدن چهره قهرمانی خواهد بود.

لیگ برتر هندبال / سرمربی نیروی زمینی شهید شاملی کازرون: برای موفقیت همدل هستیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، محمدرضا رجبی سرمربی تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون پس از پیروزی شاگردانش در روز نخست مرحله سوم دور برگشت لیگ برتر هندبال، اظهار کرد: بازی خوبی را انجام دادیم و البته بازی بعدی شرایط دشوارتر و حساس‌تری دارد. خود را برای مرحله پلی‌آف آماده می‌کنیم و امیدوار به کسب بهترین نتیجه هستیم.


وی افزود: در مرحله پلی‌آف بازیهای زیباتری را شاهد خواهیم بود اما نقدی بر این دارم که سرنوشت یک تیم در تنها دو بازی مرحله پلی‌آف مشخص خواهد شد، دارم. به نظرم اگر نتایج کل فصل یک تیم در نظر گرفته می‌شد شرایط بهترین بود. ما برای کسب نتیجه و رساندن امتیازات خود به حداکثر زحمات زیادی کشیدیم و بازیکنانی را نیز در این راه از دست دادیم و دچار مصدومیت شدند. با وجود سختی کار اما همه تیم همدل هستند برای کسب نتیجه و امیدواریم بهترین نتیجه را به دست بیاوریم.


همچنین فرزاد رستمی بازیکن تیم نیرو زمینی شهید شاملی پس از پیروزی مقابل ستارگان دشتستان گفت: بازی خوبی بود و توانستیم نتیجه را به نفع خود به پایان ببریم. ما از تمامی بازیکنان خود به خوبی استفاده کردیم و بی‌صبرانه منتظر بازی بعدی هستیم. تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا به مرحله پلی‌آف و نهایتا مقام اولی دست یابیم و قهرمانی خود را تکرار کنیم.


لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط