اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1041

لیگ برتر هندبال/ سرمربی مس کرمان: توان رسیدن به فینال لیگ را داریم

گفت‌و‌گو

دوشنبه, 16 اسفند 1400 20:08

سرمربی تیم هندبال مس کرمان می‌گوید اگر تیمش در جمع ۴ تیم لیگ برتر قرار گیرد حتی توان راهیابی به فینال را نیز خواهد داشت.

لیگ برتر هندبال/ سرمربی مس کرمان: توان رسیدن به فینال لیگ را داریم بزرگنمایی

محسن اخگر سرمربی مس کرمان پس از پیروزی برابر سپاهان نوین در ثانیه‌های پایانی بازی در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر هندبال در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال بیان کرد: فکر می‌کنم بازی جذاب و هم ترازی بود و تیم‌ها بسیار خوب بازی کردند. در هر حال تا ثانیه‌های پایانی بازی هنوز تیم برنده مشخص نبود و جنگندگی و تمرکز بیشتر بازیکنانم در دقایق پایانی بخصوص ۵ دقیقه پایانی و عملکرد دروازه‌بان خوب ما سبب شد با پیروزی از زمین خارج شویم و امیدوار باشیم در جمع ۴ تیم برتر پلی آف قرار بگیریم.


اخگر ادامه داد: اگر بتوانیم همین روند خوب را ادامه دهیم و در دور آخر ۴ امتیاز را کسب کنیم، می‌توانیم به جمع ۴ تیم برتر راه پیدا می‌کنیم و فشار از روی بازیکنانم برداشته خواهد شد. من فکر می‌کنم اگر در جمع ۴ تیم برتر قرار بگیریم حتی توان راهیابی به فینال را نیز خواهیم داشت ولی نخستین تلاش ما این است که جزو ۴ تیم برتر قرار بگیریم.


وی در خصوص عملکرد دروازه‌بانان تیمش نیز گفت: با توجه به عملکرد تیم‌های مقابل ضمن مشاوره با فرید علیمرادی، مربی دروازه‌بانان تیم، دروازه‌بان را مشخص می‌کنیم و در این بازی کیانوش پالاد عملکرد خوبی داشت و در دقایق پایانی توپ‌گیری امید سرپوشی توانست تیم را در بازی نگه دارد.


لازم به ذکر است صنعت مس کرمان توانست در ثانیه‌های پایانی بازی با نتیجه ۲۷ بر ۲۶ سپاهان نوین را شکست دهد.

لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط