اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 1206

لیگ برتر هندبال / سرمربی مس: امیدوار به حضور در جمع 4 تیم برتر هستیم

مسابقات

یکشنبه, 21 فروردین 1401 00:56

سرمربی تیم هندبال مس کرمان می‌گوید: اولین بازی‌ها معمولاً اشتباهاتی در پی دارد، اما در نهایت توانستیم پیروز میدان باشیم.

لیگ برتر هندبال / سرمربی مس: امیدوار به حضور در جمع 4 تیم برتر هستیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، محسن اخگر سرمربی تیم هندبال مس کرمان پس از برتری مقابل پاس ناجا در روز نخست مرحله سوم دور برگشت لیگ برتر هندبال گفت: اولین بازی دوره این دوره لیگ بود و به طور معمول اولین بازی‌ها مشکلاتی را با خود به همراه دارند. در نیمه اول بسیار پر اشتباه ظاهر شدیم اما بازیکنان ما در نیمه دوم توانستند اشتباهات خود را جبران کرده و بازی خوبی را به نمایش بگذارند.


اخگر پس از ابراز خرسندی از روند بازی افزود: به یاری خدا توانستیم اولین بازی را با نتیجه خوب به پایان برسانیم. امیدواریم بتوانیم به جمع ۴ تیم برتر راه یابیم.


همچنین امیدرضا سرپوشی دروازه‌بان تیم مس کرمان پس از پیروزی مقابل پاس ناجا گفت: پاس ناجا تیم جوانی است و هنوز تجربه کافی را ندارد و می‌دانستیم بازی سختی نخواهد بود. همیشه اولین مسابقات کمی سخت‌تر هستند و اوایل بازی امروز هم بازیکنان ما کمی ناهماهنگ بودند اما پس از مدتی بازیکنان ما توانستند بازی را در دست گرفته و اختلاف امتیاز حاصل نمایند که در نهایت توانستیم پیروزی این رویداد را از آن خود کنیم.

لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط