اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1229

لیگ برتر هندبال / سرمربی سپاهان نوین: رسیدن به پلی آف برای ما دشوار شد

مسابقات

سه شنبه, 23 فروردین 1401 00:54

سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین اصفهان معتقد است تساوی برابر زغال سنگ طبس رسیدن تیمش را مرحله پلی آف دشوار کرد.

لیگ برتر هندبال / سرمربی سپاهان نوین: رسیدن به پلی آف برای ما دشوار شد بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، شهداد مرتجی سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین پس از تساوی مقابل زغال سنگ طبس گفت: در بازی امروز ۴ نفر از بازیکنان اصلی ما دچار مصدومیت بودند و بازیکنان جوان ما وارد زمین شدند. با این وجود به جرات می‌توانم بگویم که امروز بازیکنان ما بازی بسیار خوبی را در دفاع و حمله به نمایش گذاشتند و تاکتیک‌ها را به بهترین نحو اجرا کردند.

سرمربی سپاهان نویت در خصوص آنالیز بازی امروز گفت: متاسفانه بازیکنان ما در ۵ دقیقه پایانی تمرکز درستی روی شوت‌ها نداشتند، در غیر اینصورت می‌توانستیم حداقل با ۳ یا ۴ امتیاز اختلاف پیروز میدان باشیم. من اطمینان دارم که سپاهان نوین آینده درخشانی خواهد داشت. بازیکنان ما با پتانسیل هستند و امیدواریم بتوانیم آینده‌ای خوب برای هندبال اصفهان رقم بزنیم. 

مرتجی دریابان صحبت‌هایش اضافه کرد: با وجود این تساوی، راهیابی ما به پلی‌آف کمی دشوار شد. من از عملکرد تیم راضی هستم و فکر می کنم رتبه پنجم یا ششم هم برای هندبال اصفهان ارزشمند خواهد بود.

لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط