اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 964

لیگ برتر هندبال / سرمربی سپاهان نوین: امکان زیادی برای تعویض بازیکنان نداشتیم

مسابقات

سه شنبه, 03 اسفند 1400 21:08

سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین می‌گوید امکان زیادی برای تعویض بازیکنان نداشت و در برابر تیمی به میدان رفت که به عقیده او هم‌طراز سه تیم بوده است.

لیگ برتر هندبال / سرمربی سپاهان نوین: امکان زیادی برای تعویض بازیکنان نداشتیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، شهداد مرتجی سرمربی سپاهان نوین پس از شکست مقابل فولاد سپاهان اظهار کرد: بازی به دلم نچسبید! به نسبت بازی‌هایی که پیش از این انجام دادیم در این مسابقه نتوانستیم عملکرد خود را به نمایش بگذاریم.


وی افزود: طبیعی بود بعد از دو بازی سنگین بازیکنان ما خسته باشند و از طرفی مقابل تیم پرمهره فولاد سپاهان ایستاده‌ایم که تقریبا هم ردیف سه تیم بود. سپاهان یک تیم فیکس و دو تیم بر روی نیمکت دارد و به همین خاطر تعویض‌های زیادی می‌توانستند انجام دهند.


سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین در پایان خاطر نشان کرد: ما امکان تعویض‌های زیاد را نداشتیم و به همین علت بازیکنانم در ۱۵ دقیقه آخر اشتباهات فردی زیادی داشتند اما در نهایت به تیم فولاد سپاهان برای این پیروزی تبریک می‌گویم.

لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط