اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1230

لیگ برتر هندبال / سرمربی زغال سنگ طبس پس از تساوی مقابل سپاهان نوین: در برخی موقعیت ها بازیکنانم اشتباه داشتند

مسابقات

سه شنبه, 23 فروردین 1401 00:57

سرمربی تیم هندبال زغال سنگ طبس پس از تساوی شاگردانش مقابل سپاهان نوین معتقد است شاگردانش در برخی موقعیت ها اشتباه داشتند و البته بازی بهتری را نسبت به حریف به نمایش گذاشتند.

لیگ برتر هندبال / سرمربی زغال سنگ طبس پس از تساوی مقابل سپاهان نوین: در برخی موقعیت ها بازیکنانم اشتباه داشتند بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، محمدرضا جعفرنیا سرمربی تیم زغال سنگ طبس پس از تساوی مقابل سپاهان نوین اصفهان گفت: بازی خوبی را داشتیم و توانستیم بیشتر در زمین حریف بازی کنیم. البته که بازی در زمین حریف سخت‌تر است اما ما تلاش کردیم بازی را به خوبی اداره کنیم. در بعضی موقعیت‌ها با اشتباهات بازیکنانمان روبرو بودیم که منجر به کسب نتیجه مساوی شد.

جعفرنیا افزود: ما از روند داوری و بازی بسیار راضی بودیم. رویداد بین دو تیم حرفه‌ای باشگاهی بود و طبیعتا بدون حاشیه برگزار شد. میزبانی اصفهان برای این دوره بازی‌های لیگ خوب بود و طبعا بازی در زمین‌هایی که تمرین داشتند برای تیم‌های اصفهان راحت‌تر است.

لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط